Thursday, October 28, 2010

off to kinabalu and vietnam :>


salam. happy thursday

1st. tu bukan aku. sje nak amik semangat. sbb die sgt lah cantik !! extremely cantik !! hahaha.

next post, saya akan story about her yang sangat lah cantik ini. aku nak jadi mcm ni boleh??
(oh sangat bersyukur pada ALLAH dgn apa saya miliki sekarang)

korang pon semua cantik. xde apa yang x cantik di dunia ini. cantik luar cantik dalam. cantik dgr sini. hehe so siapa yg tengah baca blog aku ni, kamu memang cantik taw ! :)

im gonna be superb today.. erm, happy with my family. my self and him.

oh adakah memang Yang Maha Agong telah jadikan die tuk saye ke. hurrm ~ all day im thinking. thinking. thinking. !

mungkin belom smpai nye waktu aku share dgn tatapan umum. masih terlalu awal lah ain (",)

die kate.. terlalu risau tuk ke vietnam. mybe a few weeks. oh, aku masih belum sempat kenal die. tpi mcm ad satu tarikan magnet antara kami :P . oh gila jiwang. ~

tapi seriuss!! kenapa all time die luahkan , rindukan aku?? sangat senang bila berbicara. kenapa yee ..???

hah, jawab! jawabb!. hehe.


actually, ni baru 2nd post tuk blog nih. xreti lah sgt nak bermadah pujangga disini. tpi i will try my best. hope korang sudi lah. baca okies !


banyak mende lagi nk cite nih, tapi smulaa arh. next poss eh. berehh (^.-)

No comments:

Post a Comment