Saturday, October 30, 2010

kesepian yang menunggu hari dan waktu

salam guys .

aku masih lom ad follower lah. sebab masih mentah. mybe :>

ckp psl mentah ni, bukan daging mentah, atau ikan mentah atau bahan-bahan mentah yang mak korangg suh beli tu .. mentah ni byk definisi nye kot. search engine google eh? :>

hari-hari aku lalui, selepas hbs nye hari graduasi aku, merupakan hari yang sangat lah aku bahagia pada mulanya. tapi ni dh msuk bulan november wey !! aku satu bende xbuat lagi. cadang dlu nak masuk kuis lah .. unisel lah.. oops, sekarang semua dh terlepas.

mungkin apa yang aku buat ni betol. why not, tunggu dulu ipta. yeeh. saya tekad !. kerja..kerja..kerja.., ad sesetengah orang disekeliling aku. ckp "ain, ko xyah keje pon xpe..dh byk duit..".. seraya aku membalasnye dalam hati jelah. " aku memang ada duit, tapi bukan atas usaha aku, aku nk duit atas usaha aku ..".. anyway.. thanks to all my fren selalu berada disisi sepi seorang yang masih mencari hala tuju ni. hehe.

p/s : seraya tau bukan suraya (",)

ok.. then ini memang tekad lah ni. mau improve bahasa inggeris aku. aku xpuas hati pasal exam muet tu. issh, terok laa aku ni sebenarnya. kadang-kadang kite nih xboleh over confident.. kelak boleh makang diri !. huhu (T.T) . aku lah tuh. bukan orang lain. wawawa

mahu amik short kos dlm english, atau class bahasa inggeris yang boleh mempertingkatkan bahasa inggeris aku, baik dari penulisan dan komunikasi. penting beb!!! pentingg gilo english ni.
masa sekolah dulu, english was one of my feveret subjek. so, insyallah berbekalkan minat+usaha+tawakal+ibu bapa.. aku boleh capai apa yang aku nak nih !!. pleasee.. sometimes aku rase down. sangat down. amat down sangat. sebab?? aku masih xbuat apa-apa untuk diri aku. huurmm .. (-.-)

okey.. take five jap.



5 saat ..




dan lagii ...




nak bagitau, psl post yang kt bwh tu.. abaikan eh. :>. cm mengarut je. tapi memang betol pon sebenarnya.. haaaa..pasni hbs laa aku diterjah dengan soalan yang ala-ala melodi tuh. haha..


back to serius.


so, bahawasanya aku akan menjalani kelas inggeris itu. esok aku akan calling sama puan yang berbangsa india tu. hope adalah. doakan aku (",)

tungu waktu berdetik..


detikk... jarum jam..


semakin hampir kita ke senja ..


makanya maghrib pon akan tiba :>


selamat solat korang :)

No comments:

Post a Comment