Tuesday, November 23, 2010

khasiat bersama dengan saya yang sayang mereka

i love Mix Berries flavour ! :))


assalamualaikum ! :)

pagi yang indah, Alhamdulillah, harap semua sihat dan di rahmati oleh Nya. Amin!

okey, siapa suka minum jus Sunquick?? oh! sunquick yang mane eh? jangan tipu aku lah. dulu2 waktu korang sekolah rendah ke, selalu suruh mak korang bekalkan air orange sunquick dlm botol kan? maybe ad juga yang minum cap bunga raya tu.. biasanya org jual kt pasar malam. oH, sangat tidak bagus, sebab ianya hanya perisa tiruan dan tak sesegar jus sunquick ! (-.^)


so.. sekarang semua dah tahu kang brand sunquick tu ?? yess, mudah laah aku nak berceloteh sekarang, ahakks!


minuman sunquick rasanya dah femes sejak 15 tahun dulu2 mungkin?? kat sini korang boleh klik website mengenai sunquick yang di pasarkan di Malaysia http://www.barkath-coro.com/

mesti korang pelik, asal tiba2 aku nak cite pasal sunquick. hehe. bukan apa, cume nak share lah. dulu2 family aku lah suka yang perisa orange punyee.. then mesti agak jemu laa kan.

then, bermulalah bulan puasa yang lalu aku pergi salah sebuah pasaraya yang terbesar di Terengganu * kat terengganu ada dua je yang terbesar, tu pun x silap aku lah Mydin dengan Giant, haah..korang pikirlah sendiri aku suke pergi yang mana :P

then..aku beli sunquick berperisa Mix Berries. OH!! aku telah jatuh cinta sama ini flava. bukan aku saje tau. ayah . emak..kakak aku semua dah jatuh cinta. aku x sure yang abang2 aku jatuh cinta ke x.. sebab yang selalu duk rumah je..aku nampak selalu minum. hehe.


x caye ke sedap?? buktinya? wahh~ hehe, ok masa raya baru ini.ramai yang tanya air apa tau.. see~ :D, then cousin aku dari K.L..pon call aku tanya perisa apa..masa tu die ada di kedai tau.. nak beli.. wah..terharu. semua orang suka air yang berperisa itu. so tasty! trust me!

satu lagi ayah aku " ain... ain dok buat ke air tu?? " haha. selalu je. sebab aku ..selalu buat satu botol besar sekaligus.. xde lah botol besar mana tapi agak sedang lah. aku letak 1/9 pati die then.. tuangkan air sejuk. dan boleh di minum terus!! then boleh simpan dalam peti..dalam masa 2 hari confirm habiss!! muahaha.. please dont add SUGAR!! nanti rasanya x pure :). satu lagi, aku x guna botol plastik yang air mineral tu. itu sangat x bagus jugak. gunalah botol yang betul-betul botol plastik yang memang di khaskan isi air tau. for our health!! :>


to all girl.. aku rasa anda akn jatuh cinta sama ini flava.. sebab ada rasa..masam2..manis2.. sangat best okey.! trust mee. buah beri .. x kira lah blueberry, red berry, cranberry dan segala yang ada beri kat belakang tu sangat bagus! untuk mata..tu yang aku tau lah.. boleh hindar dari kanser jugak... kalau nak tahu lebih lanjut.. search je dekat internet. orite ?? :D

so.. duk tunguu ape lagi.. pegi kedai beli tau ! :)))

ok! selamat mencuba!

No comments:

Post a Comment