Tuesday, December 21, 2010

fever.hana tajima.girls cousin

Assalamulaikum ! today was very boring and sleepy class ! sory madam! tak boleh menyangkal lagi. bukan beliau yang boring. tapi aku yang boring act. sebab
  • dah tak sabar nak pergi K.L
  • YES * konon nya
  • sebab serabut pasal kolej. bla..bla.. bla.
  • boyfren yang masih di vietnam * chooopp!!! acah je -.-


sampai mak aku perasaan and tahu yang sungguh boring kelas aku today *apa ni rojak puye bahasa ! jangan tiru! no good okey. so tak apelah, seolah bila habis je kelas pukul 3.30 rasa beban yang ada atas kepala ni, dah hanyut di bawah angin monsoon. pheew~ lega weyh! so fokus aihh, lambatnya nak pergi k.l, nak jalang2.


*********************************


HANA TAJIMA



siapakah beliau? sangatlah gorgeous, lover her style hijab. the colour she mix and match. i love earth colour. so aku memang suka lah kan. tak boleh nak menidakkan lagi apa yang aku suka. aku macam agak kurenggg sikit kan kalau yang ada yang pakai mix and match dengan warna yang agak entah apa2, nampak macam so weird. aku tak kata yang aku ni pandai bergaya. tapi kena agak2 lah weyh. nak mix the colour yang so2 terang tu kan. then berjalan macam confident gila, konon gorjes. so agak menyampah lah bila tengok. eleh korang pon sama gak kan?? mesti menyampah punya. boleh nak mixkan striking colour, tapi macam agak2 kena pandai la weyh! jangan jadi macam orang yang kurang siuman. tak cantek le amoi. duhh~ haha. aku pon suka striking colour, but hope aku masih nampak normal. so yang sangat aku suka sangat sekarang kan hana tajima and yuna style ! benci! damm suka!! *oh over. sory.
so kalau nak tahu siapa hana tajima, macam biasa google okey!



bukan mengangungkan. cuma suka. cuma suka lah kan. style dia. tak salah kot.



let's see


*********

she is hana tajima :))))














eh, gambar sama eh? lantak lah. sebab cantek kan :>






#######



kalau Allah anugerahkan sempurna, cantik menarik kau memang da bomb! pakai apa pun cantik. so bersyukur dengan apa adanya. pada masa yang sama malam tadi keluar lagi dengan cousin yang baru je bertunang last day. maka, pergilah kami bergosip di a&w bersama tehah juga. makan cheese burger, dengan desiran pasir dan angin yang tiup kuat gila, pedih gila mata aku kan. tapi masih boleh mengstabilkan diri sambil menghirup udara yang sangat nyaman di pantai batu burok. sembang2 then sebelum balik mestilah acara wajib, bergambo! even mata i dah macam vampire atau lebih tepat macam edward cullen tetap ku pose okey. haha. sory if aku yang meng spoil kan gambar2 tersebut you all. :P. hello, tapi masih ada gambar yang comel okey. sory i rabun. so i bukan vampire. kena terima hakikat. rabun -.- !



















vampire !!







(^.^)




makanya, itu sahaja yang berlaku. hehe. then, esok pasti hari yang memenatkan aku. aku pon pelik sebab apa surat aku tak sampai. adeh -.- ! tq siapa yang setia baca blog aku nih. hope korang happy2 okey. jangan sedih2 tau, fizah.. sory i tau you rindu i, pergi kuantan? oh, sangat tak boleh buat masa sekarang sayang. huhu. very busy. tau3, jangan sedih2. nanti kita plan molek dehh !! :') . comey kam. okey, buhbyee!



p/s : layan lagu sehidup semati. mula lah nangis!!



esok bz
thank!





3 comments:

  1. hana tajima? mcm ade tertgk dlm tv smlm?right...
    she's 23......very young...

    ReplyDelete
  2. kak nadia . yes :)

    kak mona : rite. dlm nona ad semalm. tpi fashion show MAYSAA tu dh last week. very young! and dh kahwin :>

    ReplyDelete