Thursday, April 21, 2011

oh ubat

morning all. oh, assalamualaikum. last 2 days, tonsil aku membengkak. serius, sampai aku tak ada suara. humm, okey. tonsil semua orang ada, cuma beza, bengkak dengan tak bengkak ke. then, masa selasa lepas, aku pergi klinik kat wangsa maju. just bagi antibiotik dengan panadol je. -.-, macam tak ada effect langsung. then, bila malam. memang saat paling sakit. ngeri sungguh bila bukak mulut aku. baik korang tak yah tengok. dan semalam. aku tekad nak pergi lagi sekali klinik. dan aku aku amat berterima kasih, pada roomate aku. yang sangat caring pasal aku. saadah! thanks tau bawakkan aku ke klinik. dan si nuran yang sangat baik. love both of you! dan, malam tadi pergi klinik. dalam 5 jenis ubat. hanya RM 40. hurrm, not bad. bagi aku murah la kan. perrgh, macam2 ubat dia bagi. dan penangan ubat tu, aku memang tido nyeyak gila malam tadi. dan berpeluh. means, ubat tu memang superb. dan why sekarang pun aku masih rasa sleepy?? haha. okey, then dapat la mc today. mc pun, aku kena pi setel banyak benda gak. kena fotostat dokumen2.

yeh, aku dapat interview usm. dan kawan aku shazana, ayap. alhamdulillah. sudah 60% dalam genggaman kami. lagi 40% ingin kami cari lagi. dan aku interview dekat usm, kampus kesihatan. kubang kerian kelantan darul naim. so, esok aku balik ke terengganu. sabtu aku pergi kelantan dengan family aku. ahad interview. isnin malam aku balik kolej balik. oh, sangat cuak. to those yang doakan kami, thnaks banyak2. hanya Allah yang dapat membalas jasa anda semua.


dan oh god, why aku rasa sangat mengantuk ni. hurrm. ni belum telan ubat lagi kan. oh, malam tadi klnik tu, sebelah domino's pizza okey! tapi fine. aku tak leh nak telan benda2 yang agak keras. hurrmm *craving. last2 beli nasi goreng ayam kat medan selera. eh, nasi tak keras ke ain?? doktor sangat kesian kat aku. dia cakap, dia pun ada pengalaman tonsil tapi bila umur dia dah meningkat ke angka 25, secara semulajadinya, tonsil dia tak bengkak lagi. hurrm. so, kena operate ke tak sekarang nih? serius, aku takooooooooot!!! :P, duuuhh.

alhamdulillah. pagi ni. okey sikit. tak rasa panas sangat dalam tekak nih. aihh, aku tak ada apa nak cerita nih. cuma aku nak cerita. hari ini aku kena setel banyak benda. okey, bukan mengeloh. cuma bagitau. :), senyum sahaja, bila ada banyak perkara yang perlu kena buat. baru lah rasa tenang je kan. tak gitu ?? :).

okey, next trip ke pulai johor katanya. hehe. pretty excited! hurrrmm, kalau ikotkan. if dari sini ke johor, jalan darat maybe dalam 2 hours je kan?? betolkan jika aku salah. if nak sewa kereta pun, ramai2 konvoi. pergggh. best woh. cant wait. tapi apa2 pun kena plan elok. mana tau tiba, aku pulak yang tak dapat join. huuurrmmm. sewa ALPHARD katanya, kereta jenazah?? haha. shazana uit. lawak la ko. :P

nak cerita gak nih. malam tadi aku mimpi lagi tsunami. ni mimpi yang ke 4 atau 3 mungkin. semua pasal tsunami. isssh. apa maksud eh? berdebar2 hati. bila memikirkan amalan aku yang masih tak mantap lagi. aku masih hanya sebesar zarah. masih lagi banyak yang alpa. ada benda, yang banyak aku dah lupa. oh, why?? environment islam? yah. aku rindu.

okey all. have a great day!

bye. love.


No comments:

Post a Comment