Thursday, May 5, 2011

bila rindu bertaut *hamboi

assalamualaikum. semua sihat. yes, aku pasti ramai fans aku, tertunggu2 entri baru. maaf di pinta. kekangan waktu, kadang membuatkan aku tidak ada seminit pun untuk update blog. cheewaah gitu kan. fans la sangat. :P, melainkan aku ada pakai iphone4 *gosh, celcom dah ada buat promosi! atau pon blackberry torch. yang aku sekarang, agak menggila. menggila kerana, sony aku dah setahun. hurmm. setahun baru ain, phone elok lagi. tak kan nak tukaq kot!! sejak 2 dan 3 hari lepas, aku selalu duk sebut pasal bb torch, phone sony aku seolah merajuk. selalu tak dapat detect memory card. then selalu jatuh. huurmm. apa makna? dan aku rendahkan ego aku, memujuk sony aku. hehe. aku masih sayang sony aku. eh, padahal boleh je nak update fb or blog guna sony, tapi tak lawas la sangat. screen kecik la katakan. tak macam bb torch yang putih tu. *again?? haha.

okey, itu angan2 kosong. maybe someone nak sponsor aku. my boyfie nak sponsor. hamboi, boyfie :P, tak dok pon. okey, actually. hurmm. apa yang aku nak cakap nih. okey, maybe some of you ada follow entri aku sekitar october, november last year. ada yang macam aku ala2 jiwang sikit. yeh, sekarang mood itu kembali. aku mula sakit kepala. aku mula. damn! why, aku tak boleh. kalau aku dah sayang. macam ni ar. aku masih lagi tercari2. aku kurang pasti. bila tanya, ya, aku masih istimewa baginya. tidak pernah berubah, since mula2 aku kenal dia. *start dah. then, 2 month aku stop mesej. and last week, aku dah macam tak tahan sangat. aku mesej. elok ada dia balas! panas hati. Tuhan je yang tau. malas ah, nak story lebih2 kat sini. lor, korang pun bukan nok dengor. hurmmm *peace!

then, aku rasa nak kahwin. eh? tibe. okey, betolkan ayat. aku nak habiskan digree dulu. dan kerja best2. dapat duit banyak2, nak apa, semua boleh dapat. tapi bukan senang kan? quiz pon main main kan ain! nak kena punch ni. punch3!!, aiyo ain. wake up okey! bukan murah yuran! sentap. okey, korang doakan aku. tawwwwwwwww.



to be continue .....


1 comment: