Friday, July 1, 2011

1 JULAI 2011

last jun, post hanya 6? issh, tak boleh jadi. azam julai, 31 hari, 31 post ada. boleh? hahha
okey all. happy wekend. nak update benda sama je. hari ni buat cookies lagi. tapi kali ni tambah hazelnut. sepuloh hinggitt satu packet. memang tak guna semua la. tapi memang mewah ar kan. :P, kalau nak buat jualan memang bankrap. tapi sebab nak makan sendiri jewwwwww kann. hehe, eh, ingat dah tak mau update. hurmmm. okey, kena jgak lah. fans ramai. katanya.

dah masuk bulan julai. 2 bulan lagi aku di rumah. dan habiskan sisa yang bermakna ok. plan nak turun paka. jumpa geng. hangout. galok2. oh, rindu nye mereka !!! then, hari ni jumaat. tak buat ap apa pon. ishh, tak ada apa nak update. pasal mr Z? dah lama aku tak kecoh kan. issh, tak yah lah. bukang bf aku pong. sekarang ada je yang main tarik tali. aku memang bengang ar. mula2 sayang bagai. tapi last2 aku call mesej tak balas. fb? online je sokmo. bodo. tau tak bodo. ishh, maaf.


eeh, ni ke ain?? lain je. ye, siapa tak betol2 kenal aku. jangan judge2 okey. eh, asal tiba entri emo nih?? LOL :P, sory all. okey lah.



HAPPY 1ST JULY 2011.
MAY ALLAH BLESS US.
LOVE YOURSELF BEFORE YOU LOVE SOMEONE.
*OHHHHH ???


2 comments: