Wednesday, November 23, 2011

i love my study.




Assalamulaikum.

minggu yang begitu padat maksima. banyak assignment dengan mendadak nya, test bagai. oh, memang menguji betol tapi masih semapt online fb berjam jam. hehe. normal okey. petang ni sepatut nya ada training bola tampar. aku masih dalam kurang stabil setelah menelan 2 biji panadol active fast. so, memang tak berani, tiba2 nak pergi training. rupanya esok pemilihan! duhh, bukan rezeki kot. even aku bukan pandai main sangat ponnnn. haha. tapi macam terkilan sebenarnya ni. tapi nak wat macam mana. jangan paksa diri okey ain.


berada disamping dan dikelilingi orang tersayang. memang membahagiakan. oh, sangat rindu mak ayah! T.T



sedih laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..



aaiiissh. kena tabah la ain. nanti cuti sem, kita bercuti ke NZ ye ain? :P. #pengsan!


okey, hanya ada lebih kurang 2 bulan lagi untuk habiskan semester ni. terasa pantas itu pasti. so, apa lagi ain? ayuh bangkit. struggle smart!! please kalian, doakan saya dapat yang terbaik. dan doakan saya lebih dan lebih rajin untuk mentelaah pelajaran. mentelaah u olss. HAHA.


jom ketahui beberapa faktor yang aku mudah sakit kepala :


1) tak makan breakfast.

2) bila tak makan breakfast, then terlambat lunch.

3) makan dengan kuantiti yang tidak setara dengan tubuh badan #erkkk??

4) hari yang panas macam padang pasir.

5) disaat assingment muncul dengan berlipat kali ganda nya.

6) mungkin minggu ni, aku kerap sangat minum coffee. #pada saat ini pun?? aissh!

7) padan la muka. siapa suruh tak siapkan awal2. LOL !!


okey, itu lah. ermmm. apa lgi ye. hope semua sihat2 selalu.


bye2 korang! :)





No comments:

Post a Comment