Monday, March 19, 2012

terus



ada masa kita seolah tak mengerti kenapa tidak dapat berterusan.

sedih itu makanan.

buat apa.


aisshhh. mengeluh jangan. mungkin Allah sudah atur. bukan mungkin. tapi pasti.

jodoh. itu sudah tertulis.

awang awangan masa bercinta lumrah. putus. mengeluh/sedih itu juga lumrah.


apa nak jadi.


tertawa kadang tiada makna.

kenangan adalah sejarah. sejarah adalah kehidupan.


mengharap redha Nya. amin.

sama sama kita.

berkongsi peribadi bukan satu perkara yang senang bagi aku.

barangkali tiada siapa yang tahu. atau hanya yang berSAHABAT dengan aku sahaja.

bukan melalut. cuma sedih.

okey. lagi sedih. sedih kerana tiada-

ain. sudahlah. bina kerjaya. kejar cita. kejar amalan.

masih tak seberapa. bekalan? usah cakap-

tanya diri. untung. masih, ada ibu bapa. adik beradik.

sahabat. ALHAMDULILLAH.

Ya Allah, masih aku tercari2, siapa Umar aku. siapa pembimbing aku. bukan terlampau mengharap. cuma berdoa. aku tidak mencari. biarlah dia datang sendiri dengan redha Mu.

ada. hati terdetik. tapi siapalah aku.

tidak layak. masih kosong. jiwa dan hati.

masih tidak sempurna, di mata orang. biarlah aku sempurna di mata Mu.

hurrmmm. masih sedih. lawak pon ada.

kenapa. kalian faham saat baca tulisan aku? #macam bunyi indon jer.

maaf ada terkasar bicara. maaf sekali lagi.

dan ................................................................






No comments:

Post a Comment