Thursday, March 1, 2012

lagukitasukasangat2



hai.

semester dua tahun ke II. 24 unit dengan beban sebenar hanya 20 unit. agak berat semester ini. tapi aku harap, aku boleh konsisten dan terus maju untuk naikkan pointer aku. dan harap aku lebih2 rajin lagi semester ni.

kadang aku memang akui, dekat fb bukan main aktif. nak buat macam mana, bole release tension katanya. dan, habis sem ni aku internship. okey, dimanakah? so masih dalam dilema. kata kawan aku, tak yah dilema sangat ain. dua bulan je pon. haha. okey. betol-

so, mostly yang school aku dah offer area KL. macam NSTP, PR compony, jabatan penerangan pon ada. tapi aku masih tak tahu la kan. kalau jauh, tapi ada jugak nak syarat transport bagai. okey -.-

then, kalau terengganu, banyak aku dapat kelebihan. rumah, kereta, makan dan makan haha. so, adalah aku tengah cuba beberapa compony sekarang. #ehemmm. dan confirm la mak aku happy kalau aku praktikal kat terengganu kaaaaaaan. haha. tapi tengoklah macam mana. ada rezeki, kat situ. aku harap sangat2. aminn.

korang, aku suka dengar lagu kita by aizat. rasa macam terawang awangan. aku tak tau kenapa. okey. bye!



No comments:

Post a Comment