Wednesday, August 8, 2012

permisi

assalamualaikum.

jawab.

waalaikumussalam.

bagus. dah hampir meninggalkan ramadhan. sekejap. bagai red velvet cake yang sedap gila tu. dah habis aku tengok dalam peti. sedap woiiiiiiii. dengan oreos. GILA.

TEMPTING.

okey, bulan puasa. amal ibadat waktu ini, semua umat berkejar berlari mendapatkan keredhaan NYA. bagus. aku masih belum lengkap. aiyoo-

dah beberapa hari tinggal tarawikh di masjid. penat. penat? ayah mu relax je. siang keje. malang siap wat 20 rakaat lagi. aku salute.

okey, aku membusy dengan praktikal. hanya tinggal 2 minggu lebih. kejap je. kadang akui, takdak banyak kerja pon. mana entah PR nye. pasrah- tak pa. aku percaya rezeki, insyallah.

sem hadapan. mungkin. diberi kepercayaan. diberi penghormatan. berharap tidak. cuma takot. heh-
oh, tudung raya. shawl. tengah sibuk nak match2 letew. perempuan. normal ler. termasuk tukang taip. aku rasa sekarang kalau pakai baju kurung segan sikit tudung singkat. ehem. eh, kalau cardigan tshirt tu xpe pulak kau-

sudah lah. aku tak berharap. hadir sekejap. tanya aku pelbagai soalan. dan aku pon mula berharaplah. bodoh-

astarfirullah. sejauhmana keikhlasan. aku masih tak tahu. jodoh mungkin- tapi itu semua urusan Tuhan. kita berusaha dan berserah. kalau raya ni ketemu. mau pengsan aku-

aku pasti. pasti ketemu. IYA.

jangan sangkal lagi. biasanya naluri aku 80% betol. tu pon kalau berlaku. atau kebetulan.

woiiiiiiii. kenapa nak bandingkan aku nye. aku kan gebu. die tiz zakyah. JAUH. taste kecik2 pehal. haha.

astarfirullah. canda.

permisi.

No comments:

Post a Comment