Thursday, August 9, 2012

my ammiss

salam. khamis today balik jam 3.00 ptg okey. semangat waja. tinggal 2 minggu lagi bakalan habis internship. so far okey. cuma report belum siap. normal-

heh, puasa penuh korang? good. tarawikh. aku tengok 2 minggu terawal bulan ramadhan masjid penuh sampai belakang. akhir ni dah berkurang. maybe dah ramai yang buat kat rumah. ye dak. termasuk aku. heh-

then. bila raya nanti. lepastu pikir nak balik penang bile pulop. then bermula sem baru. azam baru. AZAM. asal sem baru mesti semua baru. oh ye, aku rasa nak beli kasut baru. pulop-

rakus. mentang elaun dapat. alhamdulillah. tapi kata nak beli jam marc jacob. ke ipong/htc? damn. buntu aku. tapi kalau ikotkan sony aku elok aje lagi kan. tapi so far hampir 3 years pakai. so wajarlah upgrade yang lebih mantap. ala, yang ada instagram2 tu. nak jugak. ye2, aku tau. jakun aku kan. tak up to date-

heh, relax la. aku jenis kalau nak beli handfon, aku akan survey puas. sampai puas hati. dan now, sekarang aku rasa paling terbaik galaxy note wehhhhhhhhhhh. aduh. tapi masih mahal. yelah, mahal padan dengan design, function nye. tak apa lah. sabar dulu. act, kat terengganu ni, fon lagi mahal compare dengan penang. mungkinkah aku beli fon di penang? lepastu pergi beli kasut kat 1st avenue lagi? dont talk to much-

belajar. naikkan pointer tu ain. don lazy2. okey. i do. i do. permudahkan Tuhan. bila aku malam2 nak tido kan, terfikir umor dah makin berganjak. wehhhhhhhhhh- TAK SANGGUP. tengok kawan2 dah ada anak bagai. teringin jugak. lumrah la, terselah sifat keibuaan gitew. nak baby comel2. lepastu nama umar/omar. ala, macam dalam cerita keluarga iskandar. anak si K. omar. OM. OM. comey gilaa budak tu.  then bila cakap pasal jodoh. iya, memang bukan urusan kita. kita cuma/hanya berusaha. soleh/solehah siapa tak mahu. then, tetiba aku percaya berkenaan satu quote " kalau kita sayang/cinta seseorang, lepaskan dia pergi dan pasti suatu hari nanti dia akan kembali menyatukan hati/cinta kita" macam tak best jer ayat aku dow. HAHA. okey, bunyi lebih kurang macam tulah-

so. hurmm. aku konfius. aku rindu. sumpah rindu. amboi kau- and he told me a same thing. he refresh/recall our sweet moment together. god. (englishaku). walaweh, memang la. aku pendam je. dah nak buat macam mana. Tuhan cakap, suruh aku sabar. dan aku sabar. and few weeks ago, he keep on text me. I TOLD U.
aku dapat rasa. suatu hari nanti. so memang betol. oh Tuhan, alhamdulillah. but, aku masih takot untuk bersua dan memaut kembali bebunga cinta antara kami. heh.

okey, takdelah. sampai situ. dahlah. aku pening. tadi bos aku bagi kerja. aku siapkan dengan penuh tabah/pantas/cantikk. so far siap. zaaaaaaaaassssssss! terus sent email. hehe.


No comments:

Post a Comment