Friday, January 18, 2013

2013

Assalamualaikum 2013.


erm. ya. lama tak update. dah masuk minggu ke 3 januari baru rasa tenang sikit. tak berserabut dengan keadaan yang sebelum ni. peperiksaan bagi semester ke 2 akhir. itu pon kalau result okey2 sahaja. dan tak de yang kecundang. kenapa aku rasa macam tak konfiden gila dengan apa yang aku jawab semester ni. Ya Allah. mahu patah balik, sudah terlajak. sekarang cuma berharap. Mohon-

kalian apa khabar? ada yang berkahwin, bertunang dapat anak. baby comel bamm bamm. Hampir menjengah ke angka lebih tua bulan ini. Biasalah, konflik kendiri mula timbul. haha.

faham-faham jelah.

naluri keibuan semakin mendalam. dalam erti kata sebenar aku rasa nak kahwin. tapi calon tak ada? Ya, aku berpegang, Insyallah. Tuhan akan temukan aku dengan yang terbaik. Perbualan aku dengan mak semalam, tiba tanya pasal kahwin. Eh, pasai apa aku lak? kakak abang2 aku tu? hehe.

Aku senang ja, aku cakap suruh mak ayah cari ustaz untuk aku. Gelak mak aku- Ya, hilang la stress juge. Stress kena stay 1 week kat sini. for FYP. Stress like, tengok orang semua dah usung beg2 bagasi tu balik. Yang dah check in bagai kat rumah. WTH-

Tak apa. Dugaan dan cabaran-. masa ni susah. Insyaallah, Allah ada perancangan yang lebih UMMMPHH! Pilihan aku la kan- Bila bercakap soal pilhan bakalan suami. Bukan la sepenuhnya aku nak ustaz, sekurangnya dapat bimbing aku- Islam sebagai pegangan yang utama. Tapi is like sporting2 lagi. Boleh pergi vacation Paris ka, Istanbul ka, Jepun ka, dan boleh snap2 pic2 yang awesome.Gitu punya harapan- hado.

Dan makan dan makan. Kalau bab makan aku tak cerewet, tengok badan ah-




#aku terbayang makanan sunda sekarang.





Mesti tengah bayang kan aku ni comel dan gebu sebenarnya. TERIMA KASIH. :P

okey, sedikit highlight pasal yang bakal berlaku 2013 ni kan. mana lah tau, ada orang masuk meminang aku ker. ehem-


dan mohon dipermudahkan untuk semester depan. dan seterusnya.

amin Ya Rabbi-







No comments:

Post a Comment