Monday, November 22, 2010

bila teman sesama cilik bertemu kembali


salam.

dah lama, aku x post bende2 yg baru nih. al maklum lah. malas :>.

okey, 2 weeks just now, aku dh jumpe balik teman-teman cilik aku, waktu aku cilik dulu2. darjah 1-6!.best wey!. batch 2001 sekolah kebangsaan paka . semuaa dah membesar dan mematang. 10 tahun beb, xjumpee. just a few yg aku selalu contact ad lah. hehe. tapi yang lain tu.. ad dah nikah.. ada dah bertunang, ada yang beranak pinak. ada anak 2, 3 orang ! OMG! i bile lagik?? (-.-"). hehe.




anyway, sayang sama mereka ketat-ketat, sbb sekarang semua dah sporting tahap gile ah. best3 :>, aku happy weyh. then for sure, die orang lagilah melonjak girang dapat jumpee sesame semula.


last nite was a very funny nite, lah. dekat wall group.. kite org duk cite balik hal walhal yg berlaku msa sekolah rendah dlu. lawak ! sgt! okiess. sampai aku pon, dh x terdaya nak gelak. ceewahh! hehe



apa pun kite org msih dlm planning tuk buat reunion. psal yg ini, aku mmg xsabar gile2. bagi aku sehari tuk reunion x cukup kot! hahaha. mane nak gosip lagi?? jumpe teman lame weyh 10 tahun!!! perghh. memang lah, sangat sekejap je waktu berlalu, dulu2 semuaa napok kusaaaah * kusah is serabai dlm dialek ganu :P hehee.



*zaman cilik memang best ! :)




pheeew (^.^), naseb baik aku ad teman yg always support my self. i really love them. teman aku ?? xpayah aku bagitau kat sini. sebab kamu tahu siapa diri kamu :)


okey, this post tuk teman cilik aku. byk lagi nak berceritaa

in next post orite sayam? sayam semuaa! :>


taaa~

No comments:

Post a Comment