Friday, January 20, 2012

endofsemesterone


habis exam. terus ke batu feringgi. night market. banana boat. parasuit yang awesome. aku rasa lebih selamat naik parasuit dari banana. serius banana gila okey. haha. finally tamat semester pertama. iye, semester pertama usm. alhamdulillah. cuma hati berdebar result- rasa dah buat terbaik. usaha, coursework, presentation sangat mencabar. jawab exam, kritis sehabis mungkin.

hurmmm-

belajar memang susah. yang susah tu akan buat kita hargai ilmu.

betol ke tidak betol ke tidak? #datin wanabe

semalam bagai rasa nak patah bahu2, bawak barang even naik burung besi. ingat nak lelapkan mata, tiba pulak ada yang berdengkur sebelah. oh- hancur punah. baru berangan2 nak tido seolah ke NZ. so, aku tak tido lah. dan sampai KL semalam dengan jayanya.

oh lupa nak cerita, kami pi holiday batu feringgi. then pagi tu naik bas rapid ke teluk bahang, breakfast pukul 12 PM. then naik rapid lagi, ke komtar, best. jalan2, bawak beg macam pergi camping. macam pelancong sangat. lepastu ke line clear nasi kandar. okey, sangat antik. serius. so, yang dalam cerita papadom kat situ eh? moment best la. tapi aku tak makan nasi, aku kenyang lagi kan. beli jeruk buat balik. apa yang best bagi aku, semasa sepanjang perjalanan kat area tu. bagi aku, aku dapat tengok PENANG. ni duk dalam usm je kan. so, nampak c.g tak pun library tu je la. cehhh-

okey lah. itu je, nak tengok gambar aku parasuit?? fb key :P.

bye2. gile ringkas cerita aku? haha, key pic kat atas tu, line clear nasi kandaq puye kedai tau. cantik kan pic tu. #ehem.


No comments:

Post a Comment