Friday, January 13, 2012

people




Assalamualaikum. Alhamdulillah paper sais politik tadi. moga cemerlang hendaknya. amiin. lagi last paper hari selasa ni. komunikasi massa. okey, target mesti cemerlang juga. aku kena ingat persaingan sangat sengit sekarang. serius sengit. mahu nangis kadang ada. tapi lemah nya aku? so aku kena tabah lah. berjuang habis habisan. Insyallah.

tidak semua kita pakar dalam membuat atau menilai sesuatu perkara. dan jangan sesekali rasa down bila ada orang/kawan yang lebih pakar dari kita. which is, lebih bijak/pandai/otakgeliga nak mammmm, kan, then syukur apa adanya. ini aku lah. sekarang aku luah pasal aku. mungkin, Tuhan nak aku suruh usaha lebih lagi. tapi setakat ini, flow yang aku dapat tengok, alhamdulillah. aku tidaklah keterbelakang dari mereka semua. cuma aku harapkan, result nanti. aku berharap sangat cemerlang dan terbilang. aihh, tiba rasa nak nangis. tak de mood lah. okey, takpe ain, nex week kau dah blk KL. jumpa family. bercuti2. yeyyy!! tak sabar. nak makan2, shopping dan makan2. dan makannn. ada aku kisah-

pandangan aku, pada satu tahap, kita kena memehami orang lain. memahami dari segi situasi yang tertentu. mean, independent. yeh, please independent lah. aihh. asyik ngeluh je kan aku. tak baik ain. mengeluh tak baik istifar tak pe. so, astarfirullahalazim. ain jangan berprasangaka buruk kat orang. tahan amarah selagi boleh kawal. tahan amarah selagi tidak jatuh aib kau. dan kau perlu marah andai kau betol2 rasa perkara tersebut betol2 buat kau sakit. and now aku pon tengah sakit hati gak ni. haha. adoii.

banyak nak cerita. tapi nantilah. key people.

please ada masa perlu berdikari. tapi ingat, bergantung pada situasi.

lariiiiiiiiiikkk. bye.

p/s : cantik kan lipstick merah tuuuuu..


No comments:

Post a Comment