Monday, January 2, 2012

kedua


assalamualaikum. selamat menyabut tahun baru. alhamdulillah. masih bernafas. tahun baru di utara buat pertama kalinya. sekadar berada dibilik. itu memadai saat2 begini. exam semakin hampir, so nak berseronok lebih pon tak boleh kan. rasa tak aman.

tapi kalau tengok maahrajalawak mega. memang hilang stress. yah, repeat and repeat. lawak okey. harun salim bachik jadi puteri gunung ledang? itu paling aku tak tahan. haha. okey, just share. confirm nanti aku cuti tengok ulangan kat tv. dan masa yang sama raja lawak 6 akan tiba! okey, sukee. hari ke dua 2012 bulan januari. adakah kita sudah bahagiakan orang lain? adakah kita sudah call mak ayah kita? adakah kita semakin dekatkan diri pada Nya? itu hati masing2. insyALLAH.

biasalah mood2 sekarang, fikir macam2. nak balik la. nak jumpe orang tersayang lah. kannnnnnn. kadang sebagai manusia, tak boleh nak puaskan hati semua orang. kadang bila ingat apa yang pernah aku lalui. kadang perkataan maaf itu sukar dilafazkan. #tuu diaaa ain! okey, macam aku kata tadi. semua manusia tak sempurna. berbalik pada diri kita. tanya hati tanya akal. ada orang mudah memaafkan. ada orang sukar. ada orang mudah memaafkan tetapi dah malas nak taking care. you know what i mean. okey lah. nak exam ni. tak baik, aku nak berprasangka buruk. aku pon tak sempurna. aku akui.

bak to reality. duk hostel. memang asyik lapar. serius. lapar jeeeeeeeer. aku ngidam fish manhattan lah. macam mana niiiiiii sedih betol tak siapa pon memahami. haha.

okey lah. pray for me readers! exam is coming.

bye2

No comments:

Post a Comment