Sunday, February 26, 2012

berubah





iya, aku tak sempurna. macam macam. sebab itu kadang rasa bahagia. rasa stress sebab cinta. dah mula la tu-

kadang bukan tak matang. cuma nak perhatian lebih sikit jer. sebab saya sayang awak. okey, habiskan study dulu. aku tahu sem ni, mencabar. serius-

so, nak melonjak dapat dekan tuk next sem dengan izin Allah mungkin. usaha. doa dan tawakal. harapan terlalu tinggi tak apa. buatkan kita semangat. bagi aku, ada hubungan tak jejas pelajaran aku. setakat nilah. gaduh2 kecik. biasalah. nak buat macam mana, 29 january both- masing2 boleh kata 90% perangai sama. haha.


cehhhh



btw, i love you! :)


tapi serius, serius lagi sem ni ada jual2. okey. jual2, subjek wus. wajib kena amik. aku pulok leader. okey, satu cabaran. nak jual apa? itu -

teringat sem 5, diploma. jual cupcakes lah, apa lah untuk event. awesome. even aku ni tak reti nak pujuk2 orang beli ni.

weh, tiba aku rindu sangat nak pergi bandung!!!

JOM ! :D


p/s. bukan gedik-


No comments:

Post a Comment