Monday, May 16, 2011

ain

demam kini kembali.

mata berair selesama mmebuatku sangat kurang selesa.

oh demam.

oh batuk.

nyah la kau dari badan aku.

moga cepat sembuh

gitukan, nak kate sajok. jauh la skali. haha. okey, assalamulaikum. awal aku bangun. sebab tak selesa. so bangun awal. need to meet a doctor again? oh no. sebulan boleh kira berapa kali aku dah pergi kot. hurrm. yeh perlu. dapat mc hari rabu kan? hoho >.<

yah, then im so happy because one of my best friend dari sekolah rendah lagi. dah nak kahwin. okey, kahwin ye kawan2. tahun ni. so how about me? let my mum said, " so ain, bile kawan dah nak kahwin, ain rase gane??'. haha. adehh, aku no komen lah. of course happy. dan serius tak sangka. aihh, senang kan orang lain ketemu jodoh. bila semua nak kahwin, tiba rasa nak kahwin kan? of course la i dengan bruno mah *fizah eja okey. so, apa lagi jom cari calon. hehe. calon dah ada, cuma confirm atau tak je kan. gitu. eh, okey bohong.

okey, rasa nak makan fettucine meatball. issh. ermmm, pergi secret sorang2. tak mungkin. fish manhattan dok sini. amboi ain kan. why aku macam sokmo rasa nak makan western. entah lah. aku pun tak tau. tapi comel apa, ngidam makan western? hikkss! :) oh kan pizza hut pon macam boleh ajok cousin. demam2 cam ni. selera bukan main kan ain.

dan apa lagi, selesema teruk gak nih. anyway cume satu je nak cakap. best duk rumah! :P


to be continue

bye. love


No comments:

Post a Comment