Tuesday, May 24, 2011

sayarindunasiayammaksayayangbuat

entri ini. entri lapar. saya lapar. saya nak makan nasi ayam mak saya. nasi ayam mak saya paling sedap di dunia. saya nak makan. please. saya nak makan. saya sangat lapar. tolong saya. saya nak hirup sos yang masam2 tu. saya nak makan. saya lapar. Tuhan je tau. nape bila duk hostel, always lapar? sebab tak ade kerja buat kan. padahal esok quiz ada. tapi masih main2. main2 sebab lapar. ehh? saya sangat mengidam. saya tak tau kenapa. oh, best nye kalau petang2 ni tiba ada laksa penang yang saya selalu beli kat bazar kuih gong kapas tu. sangat sedap. last week saya sempat beli sekali je. tu pun, share dengan parents. kalau saya tau ayah saya pun mengidam. saya beli 5! haha. tapi, its okey. sharing is caring kan. so motif sekarang saya sangat lapar. takkan hari mee segera. bahaya la sangat. bahaya la ain. jangan ain. jangan. duuh~

sekarang saya tengah kunyah apple yang saya beli kat carefour. tapi dah tingal satu biji. epal tu manis. manelah saya rasa sokmo nak makang. duuh, why always lapar. tolong sayang kawan2. saya lapar. saya rasa nak makan nasi ayam mak saya. faham tak? issh. saya nak buat boleh je. tapi tak kan kat hostel. haaa, nanti saya nak masak dekat rumah abang saya :D !! itu nantilah. banyak lagi perkara saya nak setel. hurmmm. kenapa entri saya warna orange? sebab nak membangkitkan selera. iya, saya nak nasi ayam mak saya! tolong lah. eee, kenapa selalu lapar ni. exercise ye tidak. aihh, exercise lah, pergi kelas, tutun naik tangga. okey laa tu. atlis berpeluh. okey.


so kesimpulannya, saya nak la nasi ayam tu. tolong la. tak pun, nasi putih kuoh singgang nge budu. *meleleh air liur. kenapa selalu cakap pasal makan. kenapa ain. kenapa. patut la kan :P, okey, kalau cakap pasal makan. tak akan stress. so, saya esok ad quiz. berapa kali mahu ulang kan ain. okey la korang, hari khamis ni. saya ada forum, under persatuan. kalau nak tahu lebiih lanjut. boleh view my fb. ada info kat situ. semua di jemput hadir tau. doakan, forum kami berjaya. insyallah.

eh, korang.

NAK NASI AYAM MAK SAYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



BYE LOVE.


No comments:

Post a Comment