Sunday, May 15, 2011

amboi part II

assalamualaikum. nape tibe entri tajuk amboi part II? sebab suka hati la kan. anyway, today aku masak tom yam. as usually. my family rindu nak aku masak kan. sampai nak makan tom yam, nak makan kek nak makan cokelat chips, semua nak ada aku kan. haha. adeh, see. aku kan anak yang solehha. mane tak sihat ye kan. kan. and, aku demam sebenarnya ni. tapi cuba kuatkan semangat. kalau lemah, makin lemah. aiiyo, aku mudah demam lor tahun ni. ni sebab tonsil. tak apa lah. nak buat macam mana. Tuhan uji kan.

okey, cakap pasal jodoh. nak?? haha. rasa nak kawen ye? ye lah, 22 tahun. dah boleh fikir. hey, aku macam dah ad mr. right kan. konon nye. bikin gempak. cehh. cehhh. tak ade lah. masih okey2 je. aku kadang tak suka too much, cerita hal peribadi dekat orang even kawan yang amat baik sekali pon. yah, aku jenis macam tu. aku skandal dengan bruno mars pon, aku rilex je. tak kecoh2 ar kan. baru skandal kan. anyway, how is your day everyone? aku okey. happy. heaven semua ada. sebab ad kat umah kan. nak makan apa semua ada. dan bila duk umah. AUTOMATIK, sokmo lapo! seriuss. oh why?? sebab rumah ku syurga ku gitu~


dan, alhamdulillah dalam masih aku tak feeling well, batuk selesema, mata berair. ermm, rasa macam nak plan pergi shopping kan. beli shawl. and shawl. and shawl again shawl. adeh, sangat tamak ain. tamak sungguh. atau nak beli selipar vincci okey gak. oh handbag warna navy blue cun siott. sape lah kan. nak bagi kan. kan2. issssh, tamak lagi ain. then, aku mintak maaf andai yang tak suka dengan life aku. tibe kan? maybe ad yang menyampah. sebab aku suka gelak2 kat wall fb. hahaa. sory. its me. the one and only. gitu kan. but, macam aku cakap. siapa kenal aku. die kenal aku. aku PEMALU sebenarnya. serius. tak tipu. :) !

dan lagi, apa lagi okey. maybe ramai yang tertanya who is mr z kan. z la sangat kan. macam aku cakap tadi. privacy oh. privacy. mesti ada yang sakit hati kan? sebab tak mo share. kakaa. okey, rilex semua. kita santai2. oh, anyway semalam aku ada beli cokelat kat airpot, satu bar rm 14.90. sangat awesome. murah! *errr. okey, bohong. tak murah. tapi masih boleh beli. :)








motif sangat. korang beli la. best woo~





okey lah. banyak lagi nak cite. nanti sambung.

bye. love all.







mencelah kan.
banana boat sunblock face+ in2it compact powder+ revlon rose velvet lipstick. gitu kan.

yeh, no edit. ceh, motif. motif pic ni.
aku sayang geng fizah! hahaa. bye!



No comments:

Post a Comment