Monday, May 23, 2011

pasti

saya pasti dia milik saya.

assalamualaikum. cuma entri sependek yang boleh, sebelum aku pergi jumpa ustaz untuk setelkan beberapa perkara pasal forum dan submit my theories assignment sebelum 5.30 petang. biasalah, bila banyak kerja. mula stress. bila dah sambung belajar digree. dah tak macam diploma kan. amik kau. so, aku okey je. boleh catch up lagi. cuma kadang, alah perempuan tak lari dari emo dan emo. malam tadi mr z call. hurmm. panas2. 1 jam call. heaven sangat. *muntah.

erm, okey. issh. tak tau la nak cakap cam ne. nak luahkan kat entri macam mana. kesimpulannya, kalau ada jodoh tak kemana. gitu kan konsepnya. semalam pergi tengok nur kasih. boleh la. boleh la. just okey je. bergenang tu ada ar. tapi tak ar sampai air mata aku keluar kan. kirenya, cerita tu ok2 je. aku rasa aku tengok ayat2 cinta sampai menangis2 kot. tu diaa aih~

okey, semalam ada usha clarks shoes. god la kan. memang awesome. adorable. gorgeous. semua ada lah. semua rasa nak beli lah. harga pun gorgeous lah kan. kan. aiyooo. tak apelah. lupekan dulu. beli yang murah2 je dulu la kan ain. tu pun, agip abang aku. banyak sangat habiskan duit tuk aku. so bersyukur dulu apa adanya. tapi serius weh, kasut clarks awesome!! sandal sahaja dah 190, apa lagi yang active air edition tu, 200++ and 300++ mak aih. sentap mak nak. ye lah, clarks rasanya tak pernah ada sale kot. quality memang awesome la kan. oh, cerita pasal kasut pulok :P. anyway, aku rasa macam tak sabar nak habis sem ni. tiba kan? baru 2 bulan study kat sini. padahal balik terengganu sokmo.

act, entri ni dah bercampur. aku pun tak tahu kenapa. sory all. okey, and one more thing. aku mintak maaf andai aku ada lebih terucap kata dan sebagainya.


bye. love.

No comments:

Post a Comment