Wednesday, February 23, 2011

buta



kadang kita perempuan. kadang kita cepat emo. kadang kita cepat tersentuh. kadang kita cepat menangis. kadang kita cepat stress. kadang-kadang kita rasa bodoh. bodoh atas sesuatu perkara yang bodoh. bodoh untuk di harapkan. harapan yang pasti tak akan ada kebahagian, atau percintaan. bodoh bila memikirkan kembali berapa ikhlas nye kita berkorban demi orang yang kita sayang. walhal, beliau langsung rasa tiada apa2. tiada langsung sekelumit rindu atau ingatan terhadap perempuan. mengapa? mengapa perlu bertindak kurang ajar? mengapa tidak boleh rindu? mengapa tidak ada langsung rasa ingin menjaga? aku pun tak faham. manusia selalu bilang, jangan terlalu mengharap. nanti diri sendiri yang merana. duuhh~ aku yang tersentap. betul. aku kena cuba untuk tidak terlalu mengharap. tapi, apakan daya. kadang sampai satu tahap, aku rasa. dia lah segalanya gitu. rasa dia lah prince charming akulah cinderella. atau snow white. oh, perumpamaan ini mungkin tidak bersesuaian dengan situasi aku sekarang. aku bukan cinderella. aku manusia biasa. aku ain.



haaiih, mr S, kenapa. kenapa. dan kenapa. andai, ada kesempatan, beliau dapat membaca luahan aku. tahulah dia, aku ini terbaik untuk dia mungkin? errgghh, khayalan semata! *ini luahan ke? geli pon ada :P, tidakkah beliau tahu betapa aku bersungguh sewaktu 5 tahun lepas. tidakkah? bersungguh benar aku kan? iya, tapi sekadar itu. tidak lebih. beliau tidak faham. erggh, aku yang bodoh kadang. kenapa? aku pun tak tahu. kadang aku pun aku rasa bodoh, kenapa blog adalah tempat aku luahkan. macam geli mungkin kalian membaca. mungkin, eeuww2 kan? jangan bohong sama aku. haha. aku pun kalau baca blog orang yang macam jiwang pon, mesti rasa yang sama.



*terdiam*




*layan lagu hati ini telah di lukai. *




perghhhh! lagi la sedih ain woiii.




terdiam. teringat hanya dapat bersua selama 5 minit, setelah setahun tak jumpa. gila kan?



5 minit je korang. mau nye aku tak sedih. macam bodoh rasa.





erghhhh, Bruno Mars. kenapalah ada simpa
n dadah. nasib baik kena buat kerja amal. *eh, dah tersimpang jauh ni.



*terdiam*





*membisu*





*tengok last mesej dari dia, agak kurang ajar okey. nothing! ergh! *emo tau




aku malas nak balas. merajuk 1 tahun. rasakan la kau.





aku rasa aku tiada jodoh dengan dia. Ya Allah, sedihnya. -.-




okey, i cant stop eating my chocolate chips cookies!!




thanks, pada siapa yang sentiasa bersama aku. aku sayang!

bye.


2 comments: