Tuesday, February 8, 2011

wonderful days.

Assalamualaikum. nak cakap maaf ke tak, sebab dah 1 week tak update blog? hurrm, perlu la kot, sebab mungkin ada follower aktif aku dah tertunggu entri aku. kot. kan.kot kan. ni bukan perasang okey. tu sebab aku tanya, perlu tak mintak maaf tadi. sebab aku tak pasti ada ke tak pengikut tegar aku. kalau ada, anda yang sedang membaca.. iya andalah. anda memang hensem atau cantik. eh, hapalah. okey, aku tak kira semua tu. sebab aku bukan cantik atau hensem pon. gorjes ada ah.







so, alhamdulillah. last weekend, memang best. semua kekanda aku pulang ke teratak. dan sanggup menuruti segala kemahuan aku. jahat kan aku. sian kekanda aku. hehe *devil. thanks, for the wonderful gift. perfume dolce&gabbana:rose the one 75 ml. terkezutt mak! dan ada pulak, gucci guilty yang kecik. comel2. eeeerm, harum gila babengg!! dan aku tahu, aku yang masih menganggur ini, tak mampu nak beli kan2. so, aku bersyukur lah. even, emporio amani diamond dah 3 tahun masih tak habis. bila pakai rasa macam beyonce pon ada kan.iya lah, perfume murah2 *lawan nya* mana boleh pakai banyak2. sembur sikit je, dah wangi semerbak. orang duk NZ pon, boleh dapat cium bau. okey, over. *ignore


memang aku suka kumpul perfume. so, yang cepat habis, biasanya body shop. keh2. sebab tak ah mahal sangat. so boleh beli sokmo. tu dulu lah. sekarang aku dah slow sikit. sebab banyak sangatlah pulop perfume. kadang yang beli2 dulu, tak pakai pon. yang sama je aku pakai. sebab aku suka. aku suka pakai yang bau rose. so aku selalu pakai cassis rose. aku beli masa pergi mines. masa sem 4 ke 3. aku dah lupe. tapi dah lama tu. masih tak habis gak. sebab aku pun bergilir2 guna. yang lain pon.




love it !







aku ada gak yang ni, masa beli macam wangi. tapi tak wangi. cm mana tu? jarang pakai. sebab maybe aqua, ala2 laut cm tu baunya. so, kureng. siapa nak??? hehehe



bila cerita pasal perfume body shop. aku dah start pakai masa sekolah menengah lagi. demand kan. :P, haha. dah nak wat macam mana. memang aku suka. then pada masa yang sama, geng aku juge pakai yang aku kadang2. xpe, aku baik. baik la kan? haha. aku ok je. wangi, kene wangi bersama :). tapi yang sebenar benarnya, aku dulu masa kecik2 dah suka usha dalam bilik parents aku perfume body shop. mak aku suka pakai yang oil punye. kadang sebelum pi kelas petang, masuk bilik mok, celekk sikittttt kat baju. wangii :D, tak apa. tak kena maroh pom. mesti mok nok anoknya wangi kam?? :>.makanya, last weekend sempat kami sekeluarga dinner di ehem3. tak yah la tau kan. we celebrated ayah and my birthday. bulan january.tapi, agak hampa. ingat boleh amik bbq. rupanya, makan alakat je. tak pe. itu pun dah cukup. tq, juge pada kak lom sebab beli kek. even bukan duit die pun. heee~, blueberry cheese cake. boleh la kan. tapi SR menang lagi. tetap di hatiku.




nur ain tu. heee :D




so, aku dah ada plan something yang baik punya.mintak jadi. aku hope sangat. sangat3. then dop sabo nok fly to kedah. yeyyyy!!!aku pun, tak tahu nak tulis apa, sepanjang last week. maybe minggu yang agak busy. iyalah, last kelas english aku, then dengan kekasih gelap lagi. lepastu setel pasal upu. memasak lagi kan. so, tak dok mood lah nak update blog hambe ni. aku rasa aku dah terer masak fettuccine atau spaghetti, ye lah, rebus je kot. korang pon boleh buat apa? haha. ok, dan sos2 nye aku dah tahu mana yang best, dan tak best. so siapa2 ada request mahu rasa. sila2, bagitau jangan malu. kui2. haa, best tengok junior master chef australia okey. cumel2 budak2 tu. :), terer masak ok. terliur !!!!

*asyik gelak je aku kan. kata stress???

jom usha pic jap !!



***************************




















taaaaaaaadaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!! kekekeke -.-
finally dapatlah :) d&G. auwww!




wajah kesayangan hamba






birthday girl & birthday man. ada iras tak? :D
my hero XoXo



*****************************



sudah. actually aku dah tak larat nak berceloteh lagi. nanti next entri lagi yep? aku janji akan update blog sokmo. hehe, tak mao dah sampai 1 week tak update. fans i rindu. :P, so, if ada terover di atas. maaf di pinta. just sharing. apa yang aku dapat. apa yang aku lalui. so, sekarang belum guna lagi perfume rose the one tu. wangi. sangattttttttttttttt. *eh over lagi. so, lau korang nak beli lepas ni. silakan. tak rugi. kot nak pujuk bf masing hadiahkan pon boleh. maklumlah aku non ado kan. kekanda sahaja yang dapat bagi. tu belum cerita kain cotton lagi. dah hantar jahit okey. tak sabar nak pakai !! masa kenduri. Insyallah.

korang, take care. sayang koram!!!

bye !!!



p/s : makin matang mungkin???



2 comments: