Thursday, February 17, 2011

mungkir.





assalamualaikum. korang layan lagu kat atas? alkisahnya, masa duk tunggu along aku, ada orang mesej aku. iya, aku balas, dia cakap, dia tahu aku tengah seksa, sebab dia tengah sakit. tekanan darah rendah. bahaya eh? orang tu cakap, kalau suatu hari nanti dia mati, jangan tinggalkan apa suruhan Allah, jangan melawan cakap mak ayah, further study dan doakan orang tu selalu. sentap la aku kan. ni drama ke apa? ke macam dalam novel? hero mati, pastu heroin tak leh lupekan hero. konon cinta sejati. tup2, 5 tahun kemudian ada muncul kembali orang lain yang ada iras hero. streotaip *eja macam tu eh? dan pastu pulak, si heroin memang tak dapat terima cinta yang baru, sebab masih duk kenang hero lama. lepastu hero baru duk tackle. pastu..hero selamatkan heroin, pastu mula lah bibit2. macam tu ke cerita aku? Ya Allah, janganlah. itu sebab aku kata, dan bukan aku sahaja kata, orang ramai pon kata, ada orang mudah mendapatkan cinta sejati. dan ada yang susah. ohh -.0.

okey, ini isu bukan pasal cinta. tapi pasal aku. aku tanya orang itu dan kenapa2 kenapa. sambil drive ni. taip mesej. dashatt. aku tekad gak balas. sebab aku tahu, kalau aku lambat balas, confirm2 next week la jawabnye orang tu balas. *ibaratnya lah. so, orang tu bagitau aku, jangan risau kan dia. kalau dia sihat dah lama, nak pergi kerja dan main golf. oh? main golf? macam high class je. orang banyak duit je main golf. faham2 sendiri lah. isunya, bukan pasal main golf. tapi orang tu cakap ex dia, pi melawat dia. for sure la aku marah. eh, bukan marah, tapi cemburu. korang faham tak? cemburu la, sebab, kata aku ni someone special, tapi aku di antara yang terlambat tahu, dia pergi umrah, dia sakit, dia bla3..so what? adil ke? bagi aku, aku macam tersisih la kan. aku tak mau macam drama spa Q, tibe2 ada orang perempuan yang lain cuba rapat2 dengan bf aku. mana boleh. eh, aku cakap bf eh?? *ignore.

korang bayanngkan tengah drive, then pi town, tu sebab macam tragik sikit kan. lau tak dah lama sampai rumah. tengah drive + mesej + hati kecamuk + keliru = usaha tuk sampai rumah cepat. so, masa nak sampai rumah lah tadi, dengar hot fm, leh lak putar lagu ni. macam nak nangis la kan. tapi along ada sebelah, macam cover2 nyayi hebak ah. haha. emo lah sangat konon. aihh, tu je. ada lagi. tak kan aku aku nak cerita semua mesej yang aku hantar kat orang tu tadi. ada benda yang privacy. aku malu la kan. tapi tadi memang tak pernah2 aku berani la kan. aku terus tanya terus terang. aku tengok sentap jugak dia. baru tahu aku ni macam mana. tapi apa pon, aku kena sabar. kalau ada jodoh aku dengan dia. adalah. tapi macam.. entahlah.


okey, thats all. aku nak luah. macam geli pon ada cerita pasal hati kan? dah blog aku, tak suka jangan baca. aku tak paksa. setiap orang berbeza. ingat berbeza !!! wah macam marah je aku kan? heee :P, tak lah cume ni, korang layan la lagu atas, best tangkap ah. lau tengah down2. haa, layan lah. aihh, ain bukannya nak baca al quran malam jumaat ni. aiiik, tunggu malam jumaat je ke ain?? sentap!!!

semoga orang itu cepat sembuh. AMIN.


bye!!


p/s : cerita atas , cerita pasal aku ke?? aku pon tak tahu. kekeke.


No comments:

Post a Comment