Friday, June 3, 2011

cemburu.wedding.final exam

assalamualaikum. semua sihat kan. aku tau dah lame korang tunggu entri baru aku. rindu la tu! okey, angkat bakul sendiri. anyway hari ni jumaat. abang2 aku, kakak semua di rumah okey. damn, dah lame aku tak rasa macam ni. means, dah lama aku tak rasa aku di perantauan. :P, mesti sekarang mereka tengah best2 tengok cousin aku wedding. hey! 2 orang cousin aku wedding minggu ni. apa punya ayat aku ni? macam tunggang langang. anyway, maybe dah lama tak tulis entri baru kan. LAMA SANGAT! okey so memang dah trang tang tang aku tak dapat balik. sebab nanti next week aku akn balik dan holiday. yahooo!. yahoo la sangat. aku kena fight untuk final exam. rabu 8 jun 2011, dua paper sekaligus. kan? mane tak pulun kan. tapi nota sentuh langsung tak. apa nak jadi ain. okey2. kesedaran akan timbul bila last minit kan korang? haha.

okey, aku tak akan main2. hey2! semalam mock meeting our group. sangat okey. even group aku ada 2 orang CHINA, sorang ARAB hurmm. memang ayam itik la kan. tapi so far okey. sebab masing2 boleh cakap english, even tak perfect sangat kan. its learning process ain. kan. so, pengalaman. dan alhamdulillah okey semuanya. :). oh, aku baru dapat tau big apple baru bukak kat giant. serius, senang la kan lepas ni. haa, elok. makin temmmm laa aku kan. baru nak diet. cehh3.

bila nak pegang note ain nih!!!!!!!!!!! hurmm, sepak diri sendiri. masih tak sedar. okey2. jap2 lagi. final exam aku, theories of communication and meeting skills. SENANG KAN? nama pun belajar. so, if you usaha struggle gile babeng dengan seiring keredhaan dari Nya. Insyallah. akan dapat yang perfect. so, tak kira lah you amik account ke, business ke, islamic studies ke. masscomm ke, corporate comm ke. itu semua ilmu. so, tak dok timbulnya isu nak compare2 susah atau senang. okey kawan2?? :) just remind!

dan bahawasanya, sekarang aku dah beratus kali *bohong* duk layan lagu price tag maddi jane dengan jessi punya version. lepastu hey soul sister by train. then diam diam, ku bukan aku by tilu. aku dah try banyak kali nak tiru suara mira tilu. tapi failed! haha. serius suara dia unik okey. cuba korang try. serius best :). then suara maddi jane pon. hamboi. comel kan. okey2 lost my idea. sebab dah tak sabar nak balik tengok big apple kat giant. jakun kan. *craving kononya. nanti lame mesti dah buhsan.


dan aku berharap aku dapat untuk hari jumaat nanti. aku harap sangat. hurmm. hope kawan aku pun. okey, ada yang tak faham kan? -.-, just ignore. okey. apa nih. apa nih. duk okey2. hurrrmmmm.


dan to all yang amik exam. gud luck okey! mintak maaf andai I ada buat salah silap. terlebih bicara. I tak sengaja. *kan fizah. HAHAHA.


okey. bye love.





No comments:

Post a Comment