Friday, December 16, 2011

belon minggu lepas





assalamualaikum. sihat? sibuk minggu lepas. sumpah penat. yang aku ni asyik mengantuk je. teruk. dah lama tak jogging, rasa macam naik je balik niyyy. #even baru sekali aku pergi jogging sebenarnya. okey, aku nak share. apa yang berlaku sepanjang minggu lepas.

1)selasa - present b.i. aku bukan pandai sangat. tapi ada je aku hentam. haha. aku cakap nak belajar kat NZ bagai. pastu nak bawak ayah mak aku pergi travel around the world, bila dapat gaji banyak. DOAKAN :)

2) siapkan report sains politik. group assignment. nasib baik jumaat lepas dah present!

3) khamis semalam merupakan, hari yang ditunggu dalam semester ini. present research!! Finally, Alhamdulillah. serius. happy sangat! :) hope, dapat A+. tak salah berharap yang tinggi2. kan? doakan juga tau. thanks to my very supportive groupmates! ayap,lela,kalsom and jenny. and big thanks to our lovely lecturer. kerana percaya pada kami, sebab dapat membongkar tajuk kajian kami itu, adalah satu isu. awesome!!

itu jelah. siap list bagai. padahal tengok macma tak busy sangat dah pon. tapi sumpah, macam banyak keja. tapi banyak jugak tido. macam mana tuh??? :P. dan bila belajar, rasa duit keluar macam air. air sungai gabai. oh, teringat pulak masa diploma dulu kan. tapi tak adalah aku makan 12 kali sehari. normal macam biasa lah. aku makan. kawan aku pun makan apa.

tadi pergi tesco. pergi beli stok2 yang mana dah habis. hazelnut coffee, cookies, black cherry jem, maggi sebagai backup lah. lapar2. kannn. so bila duk penang ni, memang totally lain dengan bangi. dulu kalau habis stok2 ni, boleh paw abang pergi alamnda kan. haha. apa pon agip. tq yeeee. ain sayang agip taww! ain sayang along sayang cha. semua ain sayang. ain kan adik yang baik. #errk.

okey. tak sampai satu bulan lagi nak berjuang. untuk pertama kalinya di peringkat ijazah. neves weh!! aku banyak benda risau. tapi how ain? pleasee2, rajin study.rajin ain. rajin.

eh? tibaa. haha. comel kan.

okey. thanks siapa yang sudi baca. aku tengok trafficfeed tu, dari taipei la, netherland la indon la. komen laaaaaa. nak kenal jugak. :P

okey bye u all! love.


No comments:

Post a Comment