Tuesday, December 6, 2011

rasabahagiayangdikongsi



Assalamualaikum. salam sejahtera semua.

selang beberapa minit yang lalu. aku mendapat semangat yang baru. semangat nak belajar betol2. bukan bermaksud sebelum ni tak semangat, tapi bila tadi kan orang tersayang call. oh, berpusing2 dunia. happy sangat sebab dia pun happy. perasaan sekarang tak leh nak gambarkan sebenarnya. tapi kalau aku cerita lebih2 mungkin ........................... errr, okey.

saya happy bersama awak. sangat. faham tak? kadang, gaduh. itu normal. terima apa adanya. cinta itu semua anugerah. aissh, ni bukan ni jiwang. ini bukan bermakna aku alpa atau hayut dengan cinta dunia. sekadar kongsi. kongsi rasa bahagia dengan dia. dengan sahabat2 dan yang paling penting dengan family. mungkin, aku dah di penghujung mencari cinta? #klise sangat.

aihhh. aku happy ni. even, dua report kena submit jumaat. dan khamis dengan tibanya, kena amik kerja kursus BM. present dan sebagainya. minggu yang sangat DASYAT! normal lah. student :). dan hari ni, aku tak tahu, mungkin hari lapar sedunia. even aku dah lunch pukul 1 pm, pkul 3 masa kuliah massa, perot berbunyi dan spontan aku tanya noor "kenapa kita mudah sangat lapar???" nor kata, sebab kita banyak pakai otak untuk berfikir. banyak laa sangat nor. haha. padahal baru je makan. oh nor, dia puasa 10 muharram. bagus kan. :)



p/s: tadi kan, dia ada cakap, bila nak taip entri pasal dia? oh! #pengsan.

No comments:

Post a Comment