Sunday, December 11, 2011

tayam is sayam





just drop a little funny word today. raining day.

tayam. tayam. tayam. sayam sangat sangat. tayamdksdliwifnccn keyboard rosak. tak pon. ada presentation individu english tomorrow. 5 minit. sekarang dalam kondensi kurang stabil. bila ada orang2 yang sayang saya, cari saya balik. why. why. why. why -________-.

tayam. tayam. tayam. tayam.. burok nye.

dugaan datang. cinta dan sayang adalah anugerah. cheeeewaah! #dah mula dah.

oh, semalam pergi gurney plaza, i pergi f.o.s je. beli shawl yawl. adorable! rm 20 je pon. shopping tu jelah. tak mampu nak beli iphone 4s. tibe?? HAHAHA.okey, fon saya pon dalam kondensi kurang stabil. dah bagi panadol. dah bagi antibiotik. tapi kadang, dah pandai ter off sendiri. macam mana tuh??

tengok ombak rindu. ermm. boleh la. biasa je. patutnya
buat drama. baru okey. for me lah. 2 jam tak cukup. even aku tak pernah baca novel ombak rindu, tapi ada part2 yang tibe touching tu, air mata basahi pipi gak. malu tauuuuuuuuuuuuuuuuuu. @@. fitrah manusia. menangis, jatuh cinta, bergaduh, jatuh cinta. okey. stop!

fokus on your study. exam lagi 3 minggu mungkin. nebesssss nih. ya Allah, kurangkalah rasa mengantuk aku. nak2 hujan macam ni. ya Allah, kuatkan lah jiwa dan minda aku, supaya bertambah2 rajin macam roomate aku. zura! :)

okeylah, january! tak sabar okey. nak travel. birthday. birthday.birthday!


rinduuuuuuuuuuuuu semua yang saya sayang!




tantek tomey tamm titeew nak baby cmniii.



key bye!!
#eja elok2 sikit!






No comments:

Post a Comment