Monday, December 5, 2011

lalang dan kamera


assalam. aku bukan la blogger sangat pon. haha. okey, awal2 dah gelak. sihat semua? alhamdulillah. okey, just share. this month gonna be super duper rushing, banyak assignment. tapi masih sempat nak online FB? err, ada perubahan ke kalau deactive fb? itu atas masing2. kalau boleh balance. go on lah.

okey, minggu ni ada 2 report kena siap. yang kononnya bahagian aku carca marba? #emo nih -.-okey, fine. maybe ada salah aku. so, kejap lagi aku betolkan. aku tak tau sebenarnya nak cerita apa. im lost. maybe sebab dah nak exam! yehh! ready enough? of courselah. #dalam hati tak dak apa dalam minda ni. aiyoo. common. okey, tadi kelas komunikasi massa. best la, encik zain. lawak. aku pon terkena gak tadi. duk cari nama siti..siti.. last jumpa nama aku. kan.

adehh macam tak matang jer cerita aku. haha. oh yah, rupanya ada orang komen entri aku. thanks tau. even blog merapu sebenarnye. header dah berkurun tak tukar. itu je lah yang mampu. saat taip ni pon, tak tau nak story apa. okey lah.


#############################

kadang aku rasa, Tuhan telah dengar permintaan aku. yeh, aku dapat rasa masa digree ni. apa ye? ermm. entahlah. tapi tak apa ain. bangkit dengan perlahan. buktikan pada diri sendiri. aku nak dapat 4.00 flat weh!. serius. tapi usaha lah. newspaper pon jarang baca. kata budak kom. aiyoo. dah la amik minor sains politik. lagi la kan?? dulu masa kliuc, rajin gak aku bukan BH online. but now? sedih. gossip artis tu, cepat je kau tau kan ain. okey, berubah lah. okey, means. its me. or you. you. yeh, readers. kita sama2 berubah. masih belum terlambat. aku? masih. dan masih. and now? masih duk on9? haha. okey ENTRI MERAPU!

aku ada belajar sesuatu tadi dari kelas english. no body perfect. if can accept his strengths you also must accept his weaknesses. jyeeh. dan aku akui sekarang. aku sekarang hidup bukan untuk diri sendiri sahaja. tapi untuk orang2 yang aku sayang. andai kata aku mudah judge orang. aku mohon maaf. tapi rasanya tidak KOT? kadang Tuhan dah bagi kita rasa nikmat yang best2 dulu2, dan sekarang nikmat tu mungkin dah kurang. Tuhan juga ada khalifah yang lain. yang ada rasa mahu baik. yang ada rasa mahu dikenali. bukan bermakna Tuhan tarik nikmat tu 100% dari kau ain. cuma Tuhan kasi slow down sikit. nak bagi orang lain lak rasa, apa yang pernah kau rasa masa dulu2. yeeh, aku nampak tu. :), tak apa. Ini cabaran. tak selalu kita berada diatas? tak selalu kita berada dibawah? kan? tapi kadang2, ada yang menyalah tafsirkan. perli dalam diam. itu biasa. manusia sangat. ohh.

okeylah. itu aje. bye2.



kadang kita boleh jadi lalang.
itu aku akui.



No comments:

Post a Comment