Monday, June 13, 2011

4 hari

salam. of course ayat yang sama. yes, dah lama tak update. kalau ada baca entri sebelum2 ni. bukan main ak update sokmo. atlis 1 minggu sekali. porraaah ain!. hehe. maaf nye. motif? busy. okey after habis exam. dan aku sangat tak confident yang aku akan dapat A+, hurmm just tawakal je. terus pack2 barang. khamis sampai terengganu. sehingga hari ni. dah 4 hari aku di rumah. alhamdulillah.


memulakan rutin yang seperti biasa. automatik mak rajin masak. rajin nak masak itu ini kan. *HAHA. okey, sebab aku balik. sebab aku ada. boleh masak and makan. haa elok. makin gemmm la aku kan. tak apa. asalkan sehat. gitu. okey, semalam buat laksa. SUMPAH sedap gila. laksa penang. memang puas la sangat. okey, aku hantu laksapenang. serius :) !

okey lah, aci tak update banyak ni je?? :P,

bye. love

No comments:

Post a Comment