Monday, June 13, 2011

terlebih jujur

kadang... *okey, ini entri pasal lelaki.


eheem, kadang aku tak faham. chewah. okey2, bukan pasal lelaki. tapi pasal aku. kadang ada masanya aku terlalu jujur meluahkan. ye, meluahkan. kadang rasa bodoh mula menguasai. hey, hati. kenapa dan kenapa? jangan terlalu russh ain. iye, rush untuk mencari jodoh. sudahhhh~\


opss, bukan pasal jodoh la. hurmmm susoh nak kabo. okey, tapi memang happy duk umah. okey2, tak de kene ngene langsung dengan tajuk. so, kadang terlebih jujur membawa padah. itu je pon aku nak cakap. ____________________________________!!!!



aku tak ada idea.



tapi aku mengalami satu fasa yang suku kecewa.





hey korang !!



bukan fasa gila. aku masih waras.



maaf andai menyampah membaca entri aku. *HAHA.




okey. aku sebenarnya lapar. dan tak de idea.



30 minit kemudian. <--- BOHONG JE. BAGI DRAMATIK SIKIT.





haa, tadi nak buat cookies. tup2 telo tak ada. cookies tengah malam. ye lah. sebab aku rasa nak makan sangat chocolate chips cookies. ye lah nak beli femes ames 200 gram memang 10 minit je aku lahap. serius memang pokai ar kan kalau nak beli 5 kg. aku pon mana ada duit. so, inisiatifnye. esok, nak buat la. hehe. nak buat best3. pastu nak ngadap maharajalawak sorang2. pastu makan and makan. chips nak letak lebih. gile ar kan !! haha.


okey tengah malam ni, ada je yang nak di idamkan. big apple. oreo oleo. alien ice berg!!!!! gosssh, gumuk lah. makin maksud aku. hujan pulak ni renyai2. so, cara dia. tido awal. bila tido awal perot anda tidak akan rasa lapar. so tido awal ain. awal. and awal.


okey guys. bye.


nite to J.


No comments:

Post a Comment