Monday, June 13, 2011

rezeki ada adilnya.

okey, alhamdulillah. aku rasa aku patut share. tapi rendah hati itu masih perlu. aku mesti pegang. yep, alhamdulillah. aku dapat sambung USM, ijazah komunikasi. yehhhaaaa!!. 1 tahun aku tunggu. amat berbaloi penantian aku. siapa tau liku2 yang aku lalui. bila ingat balik. memang aku tiba emo. mean, sedih la kan. parents, ajip banyak habis duit untuk aku. tq sangat2. yang aku mampu balas, aku doa semua yang doakan aku, di murahkan rezeki dan mendapat keberkatan dari Nya.

serius, aku tak sangka. dan alhamdulillah. mungkin rezeki kali ni berpihak pada aku pula. sememangnya aku rasa down gila, last year. sangat2 down. aku faham perasaan kalian yang masih menaruh harapan untuk masuk ke ipta. aku faham. insyallah, rezeki kalian ada. dan aku, rezeki aku telah tiba. alhamdulillah. aku doakan kalian yang masih tengah berusaha. akan memperolehinya. suatu hari nanti. dan situasi bila pertama kali melihat skrin laptop. TAHNIAH! aku menjerit ahh, eh bohong. aku just senyum je. hehe. terus pegi pelok mok laa. sempat laa terrrrkeluar air mata jap. eh, perlu cite ke?? huhu. maaf nye.


dan kalian, aku masuk bulan september ni. dan aku akan stop belajar di kliuc. dan alhamdulillah jugak. aku sempat merasai satu sem yang sangat bermakna di sana. kawan2, pensyarah, persekitaran dan sempat buat event. serius, aku tak kan lupa. cehh, macam tulis kad raya pulok. okey, dont be sad la ain. you should feel happy. terngiang2 kata teman aku. asmida. tq dear :), yes! im happy. happy. sangat happy. syukur alhamdulillah.


of course bila entry emo, rasa nak bagi ucapan kat semua orang kan *LOL !

to those yang selalu belakang aku. ila kawan aku. serius memang dia selalu dengan aku. ila! aku sayang hang! muaaaaxx3! :P, geng ct. of course. haha. eh, okey. dan semua orang sekeliling aku. aku harap bila aku akan lebih cemerlang dengan rezeki yang Allah telah beri kali ini. doakan terus kalian bersama.

yep, tak perlu la kot nak print screen surat tawaran USM, tunjuk kat blog ni kan. macam over pulok. huhu, so yeh, sementara tunggu bulan 9. suka la mok aku. aku duk umoh. boleh masok sokmo. serius, aku memang dapat bezakan air muka parents aku bila aku balik. haha. die orang happy la. atlis ada laa anak bongsu die ni dumoh kang. boleh ceria2 sokmo. boleh tengok siapa yang suke tengok maharajalawak berulang2. amik. kikiki.

oh, kali nak buat cookies. apa lagi chocolate chip cookies laa. kan. buat banyak terus. eh larat ke ain?? :P, insyallah.

okey. bye!


6 comments: