Sunday, June 26, 2011

meh jenguk sat :D!

HAI. IM HOME!

OKEY, SORY. 1 WEEK. SEPI KAN. RINDU KAN. HARUS KE CAPSLOCK? HAHA. INI MENUNJUKKAN BETAPA EXCITED BERADA DI RUMAH SEBELUM BERTUNGKUS LUMUS BULAN SEMPTEMBER NANTI <-- september? xleh blah.

okey, last week. rabu. okey2, di pendekkan cerita. pergi setel kolej tercinta. alhamdulillah. sempat merasai belajar di KLIUC! yehh! bangga okey! tq to all yg support and mengenali diri yang tak seberapa sempurna ini. maaf andai terlebih bicara gitu kan. apa pon, keep in touch okey? and pasal mia, duhh -.-, MAMPUS dia tak tau lagi aku transfer ni. sian dia. korang jaga mia tau korang :'(. kalau dia degil macam biasa, rendam je dalam toilet. i mean, kurung je. :P


3 hari dan mungkin lagi seminggu tanpa mr. orange disisi. agak la, terbantut perjalanan. eleh, skuter ada je pong, tapi serius dah lama tak naik sebab rasakan diri ini agak dot. dot. dot kan. hehe. anyway, cookies aku. okey, ini tak ada maksud apa tau2. saje nak share tau. kalau untuk raya ni, ada orang nak tempah cookies tu, mampus la kan. haha. sebab dah ramai bagi hint2. oh no :P, okey2, femes ames 200 gram rm 17. itu yang ada nut. kayo den! :), eh yang penting ikhlas ain.


duk rumah ni, tersangat la best. rumah adalah ibarat syurga. so, nikmat lah. so, aku akn habiskan sisa2 2 bulan ni betol2 ar kan. issh, ain duk so2 dari tadi. act, macam tak ada apa sangat nak update. nak update, aku keluar dengan bf? memang tak ada bf. oh, tercakap. ain tu memang tak dok bf eh? :), ceehhh, senyum je mampu kan. malas nak pikir. cehh, jawapang selamat. oh, sory kalau sejak2 ni macam tak berapa berilmiah sangat entri aku. haha. memang tak ada idea yang ilmiah la sangat. so just want to share with my fans. fans sangat? oh, aku biasa je. even, folower tak ramai dekat setahun. tapi memang tak sampai 30 lagi. :P, haha. okey. aku tak kisah weh. serius. namun *namun kau! :P, okey. namun. thanks to yang selalu read. :), selalu sokong aku. macam artis. tak2 aku biasa je. okey, aku dah melalot. sebab sekarang 12.56 am. biasa, aku tido pukul 12.00 am. itu di rumah! kalau di kliuc, biasanya pukul 1 memang lentok di katil aku yang sangat empuk. sebelum tido, spray dulu glade floral country. hamboi. bajet NZ kan. MAMPU?? haha. amin2. okey, banyok pulok gelok2 nih. setan masuk ni. maaf semua dess.
rasa panjang pulop entri. :)

okey, bye love. niteo!



No comments:

Post a Comment