Monday, June 27, 2011

bezanya hati



assalamualaikum. semoga sihat semua. hari ni, hari agak yang hurrm. buat aku sakit kepala. panadol activ fast 2 biji telang, dengan air suam. minyak cap kapak? memang sentiasa di sisi. kadang rasa bersalah datang. atas pemergian aku. atas rezeki yang telah di tetapkan oleh Nya. aku mohon maaf, ada yang aku tak bagitau. even orang yang paling rapat. ouh, bodohnya aku kan. sian dia. -.-, sory mia. akak memang tak sengaja. tak sengaja tak bagitau awal2. sory mia. love u. hope mia maafkan akak. duhh.


sayu sangat.



hurmm, dan beberapa perkara yang bagi aku, buat aku stress lor. tak apa. dia guru aku. so, aku tabah. banyak aku pelajari dari beliau. semoga beliau di rahmati Nya. sumpah aku sedih dowh, tinggal kliuc. bohong la aku tak sedih. nih, mahu menagis boleh? andai pemergian aku macam seloah buat kalian sedih. kita baru nak rapat kan? tapi .. aku tak boleh menidakkan rezeki aku yang telah tertulis. Alhamdulillah itu, hanya yang mampu keluar dari bibir ku.

okey, hidup mesti teruskan. hati semua orang kita tak boleh nak puaskan 100%. dan aku sememangnya tak perfect nak puaskan hati semua orang. andai jasa aku pernah aku curahkan, terlebih atau memandai2, aku mintak maaf. macam aku kata tadi. aku tak perfect. dan sesungguhnya, aku rindu kliuc :) !!


****************


okey, tadi aku masak sup tulang daging. yummm kan? hehe. KACANG je. kalau nasi minyak nasi beriani, jangan lah nak bagi aku. tak master lagi kot. haha. adeh, bila duk rumah macam2 nak makan. berat naik ke tak nih? ke memang macam tu je kan. :P


sini sahaja.
bye love .



No comments:

Post a Comment