Thursday, November 25, 2010

bawak file.bawak hikayat

Assalamulaikum.

mood.sedih.down.jugak.nape ye. sebab aku rindu nak study. serius T.T

lagi sedih.lagu stress bila orang duk tanya x sambung belajar lagi ke?? dah sah2 aku datang umah orang tu. xkan lah aku ad kat new zealand sambung study. hurmm. new zealand. acah je (-.-)

maaf lah. cam agak kasar kan .. ayat aku kat atas. strees wooa. seriuus. stress.

rindu nak bawak file pegi kuliah. bawak hikayat. hikayat nota aku.hikayat yang simpan semua note masa lecturer curahkan ilmu.kalau hilang.mampos.menangis 5 minit. pentingnya hikayat bagi aku.ilmu beb.ilmu.pheew~ xpernah hilang lagi. TQ.

xpe, aku sedang berusaha. sedang. aku yakin.


aku yakin rezeki aku ada di tangan Allah. bak kata Farhana kawan kuliah aku ..
" rezeki hang ada ain..cuma lambat sikitt je dari aku ,jangan give up"


seriuss.touching. oke aku percaya. takdir napa aku masih di sini. ada hikmah. iyap ada.

thanks kawan. :)


oversea.jangan mimpi ain.xsalah mimpi.pon sebenarnya.
kan? berangan xsalah.berangan perkara yang baik-baik. xdapat dosa pown.





best ye kan kat atas tu.


best.


best.


perubahan ain.perubahan.percaya rezeki ada kat mana.

sayu ni.

seriuss.

haiiih~ sampai bila? ain, jangan mengeluh ain. jangan okey?? senyumm tau !




JANUARI AKAN AKU PASTIKAN !


No comments:

Post a Comment