Thursday, November 25, 2010

waktu itu magik

Assalamulaikum.

done already masak asam pedas. *tu je pon aku pandai. hehe :P
kalau masak guna santan2 ni aku x mahir lagi . tapi kalau asam pedas, tomyam, sup ap2 ke. serah kat haku :)). * masuk minang cepat !!!

p/s : okey . aku x suke publisiti murahan . abaikan ayat di atas :D


bila cakap
pasal waktu. apa yang kaitan ?? chicken chop? lamb chop? spaghetti blognese? ke hapa?? oh, tibe2 rindu nak makan western (-.-) . xde keje cakap pasal makanan. muahaha. hati kate " sedarlah diri tu, orang melayu je. tulis kat blog rindu nak makan western, macam lah pernah duk kate new zealand 15 tahun. :P. boleh ? asal orang yang ada keliling aku ni je yang tau.. balik2 new zealand.. asik2 new zealand. tah apa~ kalau indonesia tu xmau pegi lak. gempa bumi katanya. tu ayat aku ngan parents aku lah. dan abang aku. haiih~ bru ni dah postpone pi yogyakarta sebab ada bencana dasat tu. then nanti nak pi jakarta pulak, sebab nak backup balik tiket flight tu. oh. tapi xpelah die pergi pon. boleh boom boom paw kan agip?? haha. gurau je. hurmmm. xfaham lah aku. asal orang semua suka pergi indonesia. maybe aku x pernah sampai lagi kan.. so nothing to describe apa yang best sgt kat sana. al maklumah dah pernah sampai London dulu. ahakkkss !! :)). haha. geng2 smasid. igt x keychain?? mahal tauuu, 1 paun tukarkan kat duit malaysia . cehhh ~ :)


magik . magika pon bukan. mahsuri.orang kenepp.nenek kebayan. apa lagi? eh tu filemm lah.lari topik lak. hokeey.. waktu tu makin hari makin cepat. macam magik la kan?? sangat pantas. jam di dinding, jam tangan same je waktunya. ad ke korang tengok sekarang pukul 2.00 petang then at the same time tengok jam kat decoder astro pukul 8.00 malam
? ada? lau ada. korang bukan duk kat bumi kot.

magiknya waktu tu, aku rindu zaman asrama aspuri. best. xde apa yang boleh beli memory tu tau. banyak sangat kenangan. dan pahit manis tu lah, yang matangkan aku dalam persahabatan. iyap. Mematangkan aku dalam persahabatan. aku ni jenis, lau bab2 sahabat ni cepat touching tau. aku xtau lah nape. sebab maybe aku ni suke making friends. then orang yang betol2 dah sahabat
dengan aku je, baru die tahu aku siapa. tol dop ??? :).


so maaflah korang lau yang dah follow aku nye blog, mesti kate camni. "ain asik2 post pasal kawan.family.cinta.makanan..pastu cinta jiwang. makanan.kawan balik " haha. sory beb, dah aku cm tu nak wat cm ne ye? family, sahabat is a
part of my life. korang pon same kan? so bagus2 :D


kadang manusia. bukan. okey, kadang orang tahu, aku ni bukan mudah benci orang. im good listener katanya, bukan aku yang kata. ada orang yang kata. so apa kene ngene pendengar yang baik nih. (=.=). cuma aku cakap. aku ni tak mudah nak benci orang melainkan. MeLAIn
kan *apa eja sekejap huruf besar huruf kecik tu. cikgu B.M x ajor nye kat sekolah dulu?? Okey. melainkan, orang itu mempunyai masalah yang tahap maksima dengan aku. aku manusia. pernah buat silap, dan sentiasa buat silap.dan x akan buat silap lagi dengan apa yang aku pernah buat silap. ngerti ?? tetapi dah kalau mcm dah xde harapan yang nyata. yang mcm ntah ap2, dah2. duk diamm je. jgn kecoh2 psl aku kat orang lain. cm apa2 je. x profesional langsung. Eh, aku lupa nak bagitau ni, cite yang pernah terjadi kat sahabat aku. aku sayang die tau. so okey FULL STOP kat sini je. * serius aku x tujukan kat siapa-siapa. tolong positif thinking sayam ! :')




aku tengok balik gambar lambchop kat atas tu, cm meleleh lah kan. leleh air liur lah! :)).ok2.. korang pon mesti cam .. ain cantik lah letak gambar hitam putih kat blog. ok, thanks. kembammmm kempis hidung. muahaha. padahal berapa kerat la sangat yang baru bace blog aku. folower baru 2 orang. ngaku cm glemer gile je kan?? :P ada jugak maybe. ap2 je letak gambar cm tu. x update langsung !! katanya. seni beb, seni. hitam putih cantik gilo lah. lau gambar tangkap dalam fon tu, berlambak.lah sangat. nak wat cm ne hobby. tapi xleh share lah kat sini. privacy punyee :).

bila cakap pasal gambar. dslr. camera compaq.DSLR. camera ..lagi.. DSLR. dan lagi Dslr. lagi.. dan lagi. saje je bagi nampak sikit.kot ada orang jenguk wall aku, tibe2 rasa nak SPONSOR kan. see, huruf besar lagi. :P :P. SPONSOR.nanti tambah sayam i ! :P.

wokey, tunggu ain . tunggu yang akan tiba. dslr sony yang b
aru. leh tukar2 lens kata beliau. beliau adalah berkaca mata. sape lagi? :P. hehe. okey2, sabar ain sabar. ada nyaa. ok?? :). jangan taksub sangat ain. orang tamak selalu rugi. ok, aku pegang kate2 tu.

* cam over gile je, huruf besar siap bold lagi !. haha.

then, panjang nye lah aku berceloteh. buhsan maksima lah ni.

okey semua, apa yang baik kita jadikan tauladan, buruk jadikan sempadan.

.


aku sedia maafkan sesiapa sahaja. sebab aku pon tahu aku pon salah. dan awak pon manusia pon ada pernah buat salah. so tak salah kalau kita berpelukan.menangis.sesal atas ketidakmatangan diri masing-masing .
tanpa paksaan.



sayang koram ketat-ketat


taaatata~

No comments:

Post a Comment