Tuesday, November 23, 2010

cinta jarak jauh . realiti atau fantasi ??






assalamualaikum !

ini post yang ke 3 dalam masa sehari. lantak lah. aku buhsan . blog sape? blog aku. muahahah :P. kidding!


ermm..

cinta jarak jauh ..

korang percaya x??


adakah usia 20 an dah layak berbicara soal cinta ??

budak darjah 1 pon sekarang dah pandai cintan cintun tau. haisssh~


so. x salah kalau aku mahu kongsi. dengan seluruh khafilah Allah di dunia ini. wahh ayat~


aku sekarang dalam mood yang masih ok2 lah.

tapi sah2 lah tengah pikir nak further study beb.

kecamuk !!

oh akal !!


yang buatkan aku tenang sikit sekarang ..

adalah ...


ermmmm.. korang dah lunch lom???


* eh abaikan . sigh~



ermm... korang jangan rasa tertipu lak dgn tajuk aku kat ats tu. hahhaa


bukan main ye.. realiti atau fantasi laa sangat ! ceettt~ :P


tapi seriuss.. korang percaya x cinta jarak jauh??


haku.. entah lah.


ermm. .. hanya ALLAH je yang tau setiap insan di bumi ini.


cinta sesama manusia.


aku dah ad sekeping hati.


tapi aku masih mencari sekeping hati lagi untuk tampunngg ..untuk lengkapi hati aku yang sekeping tu.


ohhhhh...


ermm. mane nyee. die sangat jauh di mata aku sekarang luar dari terengganu.. luar dari bumi malaysia..


tu yang sangat menguji aku tu..

entah aku ni je yang bertepuk sebelah tangan

dia?? tepuk ponn idakk. hahhaa :))

*eh ain. insyallah. bak kate dia.. keikhlasan dan hati mengatasi segalanya.


oppps.. sory. bukan die yang cakap. tapi umie die yang cakap. so die pegang kate-kate tu.


aku wanita. aku sangat touching beb bile die luah cmtu. (-.-)


so.. apa motif sebenarnye ni ??


motif nyee.. dari tadi lah aku tanya.


korang percaya x cinta jarak jauh??


hehhee.


OH !! I miss him so much!





bye koram. sayam yam !


No comments:

Post a Comment