Friday, November 26, 2010

mari merisik mari bertunang .

Assalamulaikum .

entri pasal ini lagi ke ?? :P.
haiish, dah musim nya. nak buat macam mana. kan? korang bila lagi? aku pulak yang sibuk pasal orang. hehe. ada orang cakap, belajar tinggi-tinggi dulu kerja dan boleh rasa duit sendiri dan barulah fikir pasal kahwin . dan ada jugak sebaliknya. sebaliknya? korang faham2 sendirilah. :)
ada juga yang cakap buat apa perempuan nak belajar tinggi2 sampai master. diploma pon dah cukup., katanya. hurmmm, manusia-manusia. sebab itu manusia ni, sangat istimewa. mempunyai akal yang sama, tapi cara berfikir, melontarkan pendapat, berbuat sesuatu semuanya atas akal masing-masing. mulut pon, tak sah cerita. macam-macam r
agam macam-macam apa2 aje. * melalut~

jadi apa sebenarnya nih aku nak cerita. sepupu sepapat aku pon sekarang musim nak ke alam yang serius. tahniah korang. tumpang gembira. :) . best kan? meriah je. bulan ini, dan bulan disember bulan yang meriah. warna warni.



*diam*



tiba-tiba rasa sayu pulop. perempuan, biasalah. kadang-kadang ada musim. musim rasa nak menangis, nak maki orang * Ya Allah jauhkan aku dari maki orang. ada juga nak sendirian. macam-macam. kalau teman baik aku fizah sedang baca ni, mesti die tengoh sukke. ayat aku dan die :

" musingg marii op.ye marii..mikir mase depanggg, guane lah kitee ni op?? haissh. nikoh nge sape ada anok gane..bla..bla "

haha. serius. mende yang sama. tapi bila dapat luahkan, masing-masing dah okey. dah tenang. boleh komen mengomen di fb. sampai rampas merampas, berdrama swasta. haha. *shidah !


hurmmm, asyik mengeluh je. entri sebelum ini, aku ada janji. eh, janji ke?? yang aku akan buktikan januari. aku harap jugak. Insyallah.




hari jumaat sudah. ada kat vietnam lagi ke (-.-"). tak ape, aku sabar.

aku sebenarnya malu jugak nak tulis entri ni. sebab aku malu dengan orang yang sekeliling aku. mesti orang-orang itu, baru tahu atau pun dah tahu yang aku ni suka cam ni lah. macam mane?? lorhh macam ni rupanya ain. kalau kumpul ramai2 x banyak cakap pulop. boleh ?? hahha.

itu lah. tak semestinya, aku diam tu.aku tak ingin berbual. mungkin persekitaran bersama sahabat dan persekitaran dengan orang2 sekeliling amat berbeza. serius berbeza !! tapi aku masih ain yang sama. Insyallah.

apa lagi nye. nak bagitau. nak share. aku bosan. dan sebenarnya sangat bosan. Yuna best ! *tibe2.

wokey, apa lgi.


itu sahaja. kalau rajin dalam masa 5 minit, aku post entri lain pulak . kalau rajin. kalau tak. tak pelah.
korang jangan mesej fon aku ke, buzz YM aku ke suruh post entri baru pulak. sory tada layan.


*diam*



*diam*


vietnam . hurmm (-o-).


okey. bye.


No comments:

Post a Comment