Friday, November 26, 2010

Y.E.S saya jeles. teratak iman II .



Assalamulaikum.

Alhamdulillah secara official nya, aku dah ad 4 followers. yey ! :) thanks korang ! muaax! ok lah tu bagi aku yang masih mahu berjinak jinak dalam penulisan blog ni. x gitu? dan secara official jugak aku jadi admin tuk teratak iman guest house II milik family aku. bersama kekanda sedarah aku.
so,
siapa-siapa yang datang ke kuala terengganu, mahu penginapan yang sangat selesa bagi. serius. sangat selesa. boleh lah tengok di tepi belah kanan home page blog aku. ok??
kat sini aku bagi tau
sikit lah. Teratak Iman Guest House II ada 5 bilik beradu dan 3 bilik air. dan banyak lagi kemudahan yang lain. yang paling penting kedai makan masakan panas, korang hanya kena jalan 5 tapak kaki je dari rumah tamu tu. dekat kan?? sebelah je kot. tapi kalu korang rasa sakit tumit nak jalan ke kedai tu, naik kete pon boleh xde sape nak marah. serius xde orang nak marah. :P sebab apa ada II di belakang teratak tu?? sebab .. yang teratak iman I umah kami konon yee. hahha. eh ! betol okey. kami dah chuuupp!! serius, nanti nak buat sign board. :) .


wokey, bicara tentang Year end sale. dah ad belom? rasanya dah mula. mu la dah kan? humm nak wat cm ne dah xduk area kota raya. kalau 3 tahun dulu. alert jugak la kan bende2 cam ni. then fokus utama alamanda then.kalau bonda dan ayahnda bersama . sogo dan klcc lah jawabnya. shopping katanya :D . rambang mata haku. shoulder bag ? leSportsac ? oh ~ leSportsac masih dalam khayalan..


(-.-) < -- kesian x muka cm tu ?? *note!!

pagi tadi bukak paper tengoklah promosi selipar jepun hush pupies. comey wey!! tengok gambar sudah. tapi dulu aku dah ad beli. bukan design cm ni. harga cam okey2 lah. tapi xtahan lame. bile kene air je, dari bilik parcel aku yang hujung tu.. aku pakai bunyik mcm..prekk..pettttt...prekkk. * oh betol ke selipar jepun bunyi camtu ?? hahha. aku xreti nak eja cm ne bunyi nye. korang bayangkan sendiri ok.?? bila dah bunyi cm tu ..satu lorong tau itu aku. hebat x?? penangan selipar jepun hush puppies. haha. tulah orang nak mandi pakai terompah suda . ni pakai selipar hush puppies. xboleh blah. cm apa je kan. adehh :P. * haloo, aku pakai pon sebab terpaksa masa awal2 sem 6 tu, x beli lagi selipar lain. so terpksa lah pakai .wawa. so sekarang selipar tu dh hapus. dah xelok. eh, asal entri pasal selipar lak ?? cakap pasal YES ermm. okey2, korang tengok gambar selipar hush puppies kat bawah. sangat cute. tu je nak kabo hehe :) kalau korang nak beli.. belikan tuk aku satu yang warna pink !! yehh pink tu! :)). tq.






then .. mula2 dulu obses dengan maybelline. beli eyeshadow lah. maskaara lah. pemerah PP lah. pemerah bibirlah. oh. best3 hehe. maybelline best !!! so masih lagi guna okey. lau bab eyeliner pulak, memang best eyeliner gel maybelline. seriuss. mahal. tapi berbaloi. aku dulu beli warna brown dah habis. so skang try warna hitam pulak. actually aku sukaa cokelat lagi dari hitam. tapi saje2 nak try hitam lak. so?? hasil nya?? not bad. ! feeling like mizz nina!! *tibe2. :P. haha

kalau kaum adam bace blog aku ni mesti bengang kan , entri ni pasal makeup, shopping, gosip and apa2 jelah. hehe. sory. sekali sekala. perempuan x lari dari kecantikan. sebab memang perempuan suka cantik. cantik apa?? cantik apa2 lah. kalau perempuan x suka cantik maybe boleh jadi mereka masih belum baligh. eh?? boleh terima ke alasan tu?? aku rasa x kot. sebab kan, jiran aku yang kat rumah limbong dulu, anak die yang perempuan umo dalam 6 tahun sekarang dah tahuu.. branded stuff mcm kasut nike, adidas lah..lipstik lah.. boleh?? hahha. dah ad facebook pon tau! kelasss budak2 zaman sekarang. haihh~ tapi perlu ingat bagi aku ibu bapa kene pantau semua ni. supaya die orang ni x terlalu obses :)


cakap pasal obses?? aku obses dengan shoulder bag.yep. handbag boleh lah. tapi sholuder bag. ala cm ne nih , nanti nak pegi K.L nak paw ayah. nak beli jugak !! x kira2 :P. alah hadiah sebab dah habis diploma. aci x ayah?? * eyelashes ! kedip-kedip bulu mata haku~






oh ! jatuh cinta lesSportsac ! :')







okey lah. yang penting sangat aku sangat jeles dengan Year End Sale. *mood memberontak
haha. padahal xde duuitt pun. saje je nak cakap2 kosong pasal sale ni. best ape?? conscious gile ah!


then, hope korang happy !

selamat berbelanja dengan penoh cermat!
p/s : pesanan tuk diri sendiri.


sayang koram ! tata~




4 comments:

  1. jgn igt kt k.l je ader YES ek...kt NACC pun ader gak ekk siap ader F.O.C lg....hu3

    ReplyDelete
  2. oh. haha. eh?? betol2. duit turun lah dari langit!!

    ReplyDelete