Wednesday, November 24, 2010

hari hidup mati bersama


Assalamualaikum . :)


topik nya ..

kahwin :)

bicara pasal kahwin .

semua orang suka beb.
termasuk aku.

this post , aku tujukan khas buat teman aku.


teman sekuliah aku.

teman se assignment aku .

teman pegi cafe sama-sama .

teman pegi abg toi sama-sama.

oh abang toi?? perkara wajib afta kami pegi cafe. hahaha :P

yunk, congrate tau. aku yang terharu. seriuss. :')

menjelang hari bahagia ko.

aku mintak maaf sangat. xboleh hadir. ada halangan.

apa pun kan.. * menangis.

ermm.. tq pernah jadi teman aku yg fhm aku waktu di kuliah dulu.

sehingga sekarang. aku sayang hang tau ! :')

*eh, aku lak yang lebey emo. dammn!

moga jadi isteri yang solehah disisi suami ko.

dan dapat anak banyak2 :')

okey. aku happy tuk ko. seriuss. happy.

aku pon mintak maaf sebab x dapat jadi flower girl ko. :P.


" Selamat Pengantin Baru "


No comments:

Post a Comment