Wednesday, November 24, 2010

likar liku 7 hari .padat december.


Assalamualaikum !

hope korang sehat semua. :)

hari ni dah hari rabu. 7 hari .


ada apa dengan 7 hari. hanya aku dan dia sahaja yang tahu. (=.=")




pejam celik..lompat-lompat..bangun tido ..makan

dah nak masuk bulan december. PANTAS !!


memang sangat pantas. dan aku masih pantas dalam waktu.


december bulan yang aku dah dapat bayangkan.. betapa busy nye hakuu..


minggu pertama aku akn hadiri hari graduasi salah seorang sahabat baik aku..dunia dan akhirat. kebetulan aku free , dan memang dahh lame beliau booking aku nih ... hahhaa :P














inilah beliau.bakal graduan :) *comey



so.. dalam minggu ke dua cousin aku lak bertunang dan at the same time haku ad reunion dengan teman cilik aku.!! cm ne nih???


sebab sekarang aku antara yang handle reunion ni. dan memang tarikh tu cm dah nak confirmmm (-.-")


then minggu krismas kene pegi Kuala Lumpur wedding dua pupu papat haku ~


then end of the month aku ada exam english !! OH God !! aku cm x ready je wey. maybe aku akn postpone dalam bulan january. huuurmm .


apa pon aku x sabar pegi konvo teman aku dan reunion !! yeyy !!!


7 hari.samaan dengan seminggu.



jauh nye diaa :(



die tpuk x tangan die .. ??

ke aku je yang tepukk ..





may ALLAH taking care of him


and korang! teman aku yang aku sayamm :).

shidah.fiezah.su.yuny.wena.wan.


okeyy. sayam semuaa !

3 comments:

  1. sy la graduan dlm gmbar tu....thanks ain...coz attending my convo......syg kamooooo!!!!!

    ReplyDelete
  2. not all lah. :)

    kite kan kembo siam. katanya. boleh di terima?

    ReplyDelete