Friday, March 25, 2011

bukan semua manusia sempurna.




Assalamualaikum. why this entry is about, not all human are perfect.. betol kan jika aku salah english. rasa macam salah. tak apalah. tibai je. learn ain! learn! nama pon belajo. so, kadang manusia tak boleh terima andai orang itu ada kawan yang ramai. lepastu tu si A tu, femes. di minati. gorjes tahap gaban. gaban la sangat. eh, mesti korang suspek si A tu aku. mana ada DOW. aku buat contoh je ni. ermm, anything lah. mesti perfect. lepastu, mesti ada orang jeles dan tikam dari belakang. biasalah manusia. bukan tikam guna pisau. tapi mulot yang busuk. busuk bukan sebab tak gosok gigi. tapi busuk datang dari hati. setakat ni, korang faham tak apa, yang aku cuba sampaikan? -.-

aku kadang dah bosan nak cakap topik nih. sebab for sure. title, bukan semua manusia sempurna dah lapok. dan currently di gunakan oleh sesiapa sahaja. right? so, memang manusia bukan semua sempurna. ermm, *apa aku nak olah ni.


*non idea*






damn, korang. sory. aku tak tahu why start few weeks ago, aku rasa macam tak ada isi nak tulis dalam blog. mungkin masalah peribadi yang berterbangan dalam akal. boleh guna berterbangan? anyway, let it be. sehari dua ni, baru secara official nya aku duk layan vlogger yang serius awesome. korang pon dah boleh agak right? maria elena zarul an adorable girl. maria aku dah lama layan. yang sehari dua nih, anwar hadi and matlutfhi. oh, eja macam mana nama. aku taip je. serius kalau maria dan anwar, cakap english? perggghh, bersepah beb!! dengar dia orang cakap memang best. even aku lambat faham. tapi atlis aku faham apa yang depa cakap dalam english. perrggh, nak2 anwar hadi. serius, english dia macam kacang je cakap kot. i wish, i can speak english like him!! one day lah. so kena usaha.



*why all time ada PEERGGGGGGGGGHHHHHH!!! ????


dan best bila duk layan video2 anwar hadi dan matlutfhi. and, serius laa, siapa yang tak cakap anwar tu cute. tak pon comel. kan? so, itu salah satu faktor why was him very popular nowdays. die orang ni semua belajar oversea kot. maybe? ermm, so kena pi oversea dulu ke baru reti cakap orang putih? i dont think so. hihi. anyway, i just push up myself bagi rajin. dan rajin 1000000000xx bagi pandai english. insyallah.


bagi siapa yang belom layan anwar hadi dan maluthfi, pergi je youtube and search. easy right? and klik here untuk fanpage. semangat aku tolong promote. hapalah. so, rasa macam dah menyimpang dari topik asal kot. thats why, aku dah cakap. kadang manusia ni, tak tetap pendirian. okey2. aku tukar. bukan manusia. tapi AKU. AIN ROSLAN. iya aku tak tetap pendirian. sometime lah. kadang boleh efek diri. ermm. kesian kan?


okey. itu sahaja. jap lagi nak post satu lagi!! haha. cerita menarik.

bye. :)


No comments:

Post a Comment