Tuesday, March 1, 2011

new moon



Assalamualaikum. pejam buta pejam buta dah hari pertama bulan march. aihh, mengeluh pun bukan. aku baru je rasa celebrate birthday aku bulan januari dulu. cepat nye. kan? putaran alam. aku pong dah 1 tahun tinggal di rumah baru. lagi lah sekejap. malas nak cerita, agak rushing how was my family pindah2 nih. dengan aku belajar lagi. tapi naseb baik masa tu dah final sem. aku praktikal. aihhh, bukan mengeluh cuma mencari diri. mencari lah.


*tak tahu nak taip apa sebenarnya.



*macam bosan gila ah.


okey, about 1 month lagi aku akan beredar. macam koho2 sedih lah. nanti siapa nok temang mok aku masok T.T, siapa nak gurau2 manja dengan mak ayah T.T . eh, menangis lagi. hehe, tak ape ain, lumrah. yang pasti aku memang serius tak sabar nak sambung !!!! erggggggh!! lari keliling rumah 3 kali. tak boleh banyak2 nanti semput. eh, boleh gak. lari banyak2 boleh kurus. damn! @@ *pengsan.


mula merapu ke? maaflah. aku nye blog biasa2 je. aku tengok budak sekolah sebelah rumah aku, main bola tampo. aiyo, best nye. rindu. sekarang nak main dengan siapa. dah terlambat. hope nanti boleh aktif. kadang, sekarang baru aku terfikir, why not aku tak sambung taekwondo aku. sambung belt yang nak masuk biru dah tu. aiyo, aku baru boleh terfikir sekarang. kenapalah tak terfikir dulu2 sejak start duk tanam anggur ni. erggh! why? atlis, aku mungkin dah nak masuk chocolate belt. wooo, terer tu. jumping front kick aje aku nanti. haha. aihh, aku tak puas hati lagi ni, macam mana baru sekarang aku boleh terfikir. ya ampun.





tak apelah. aku pasti ada hikmah. ermm, dalam hidup aku. kenapa ramai sangat yang singgah? kenapa aku seolah mudah. mudah terjatuh. tapi apa yang aku begitu nak, aku tak pula memiliki. terukkan. betul lah, orang kata. bukan apa semua yang kita mahu, kita dapat. okey, so kena terima hakikat.


okey, entri yang agak bercampur. thanks to my dearer readers! *ade eh dearer? betol kan jika aku salah.

bye !



No comments:

Post a Comment