Thursday, March 24, 2011

merepek.

Assalamualaikum. lama sangat tak update blog. dulu bukan main. ermm, bosan sebenarnya. tak ada apa yang nak di taip. rasa ingin bercerita, tapi tak semuanya perlu di ceritakan. so, apa mahu di kongsikan? adeh.



no idea.



totally.


okey, namun masih ada lebih kurang 2 weeks, aku ingin habiskan sisa waktu yang hampir mencecah 1 tahun. bersandar di rumah sahaja. kadang rasa gundah itu pasti ada. gundah kerana mahu ke tempat yang baru. tetapi aku lebih happy. dan tak sabar. aku cuba, tak mau kecoh2 semua ni. cuma kadang, aku terkilan. someone suka kecoh2 kan, aku bakal jadi junior dia. *oh. sentap. aku tak suka. maaf di pinta. jujur aku cakap. please, sangat annoying. apa pon, terima kasih doakan aku.


menghabiskan hampir 1 tahun, di rumah. oh, sangat lah. menternak lemak2 yang sedia ada. hehe. adeeh, macam2. tapi aku suka la. gembira. * aku rasa, entri aku macam merapu. sebab aku tak ada idea. anyway, bila kita sebut pasal cinta. *dah mula da. iyap, betollah apa orang cakap. bukan manusia cakap. lebih baik menerima cinta dari orang yang dicintai, dari orang yang tidak menyintai kita. hurmm. macam bosan lah. okey, tukar topik.


dan bila dengar je lagu2 yang pernah menggamit memori ibarat keawang awangan. mula lah sebak. kononnya. mungkin nanti, tegar, sehidup semati. apa lagi? dan sekarang mula layan sedetik lebih. bila dengar sorang2, masa drive. mula la konon sebak. haapeee lah ain. padahal tak ada apa pon. emosi je lebih. aissshhh. tapi serius, bila ingat macam2, emosi kita akan macam2. eh, why lagu? kenapa tak dengar atau baca Quran. sentapkan diri sendiri. kadang serius, aku rindu enviroment 'islamic' macam dulu2. sekolah agama dan kolej agama. best apa. Alhamdulillah. untunglah aku. cuma sekarang, aku agak lalai mungkin. lalai dari segi apa? hanya aku yang tahu.


biasalah manusia. kadang rasa hari2 yang down, hari2 yang gembira tak terperi. terperi? amboi. so, aku dah tak tau tulis apa. lahh. haaaa! dah 2 weeks, tak menjamah choco chips cookies. then, semalam berkobar2 pi giant. nak beli chips. tapi sangat hampa. chips tak ada. boleh ? tak ada? nak pergi tesco sini mana ada. padahal mydin ada je kot. mydin terbesar di pantai timur. tak kan tak dok. huhhh!!! sebab dah biasa beli kat giant. so, apa2 giant3. faham?


kata tak ada idea. dah panjang mana dah. hurmmm. key lah. choww!

thanks readers. sebab masih lagi jadi readers, even entri aku merepek. love u all.!

2 comments: