Monday, March 28, 2011

perpisahan ini.




tadi masa drive. tiba teringat pasal kanser yang di bincangkan dalam apa chef? chef wan tv3. aku tiba imagine yang bukan2. mean, bukan aku yang ada kanser. tapi si S. haha. boleh? terukkan. bukan apa, aku bayangkan andai dia ada kanser. dan aku jaga dia sampai mati. baru dia tahu aku ni cinta dia kot. *suck! damn, cinta ke? susah kan, kalau kita cinta dia, tapi dia tak cinta kita. oh god, aku cakap pasal cinta ke? ermm. malu la! okey. cuma nak cerita. masa tu tengah duk bayang2. mak aku tengah beli nasi kukus. masa tu, aku rasa macam rinnnnnnnnnnnnnndu sangat dia. sampai kanser2 aku pikir. hihi. rasa nak bergenang pon ada. then!! after few seconds, lagu mungkin nanti ke udara. * tak tahan, ke udara oh? haaha. weeh, macam tau2 je. :(, mahu tak genang nye aku.

buat kalian, lagu mungkin nanti by peterpan. ada sejarah nya bagi aku. geng aku tau. hurmm. sedih!!! dah2. tak mao cakap pasal ni. setakat tepok sebelah tangan je ain. okey, let it be. apa yang terbaik, Allah dah aturkan. tapi tu la kan, sometime datang angin monsoon tibee rasa rindu gaban. mula lah. stress. then, konon baru lepas clash. padahal tak pernah bercinta pon kot. sadis kan. apa lah ain, orang lain ada. bak kata sue, upload je pic tu. kemudian tag ramai2. bagi higlight sikit nama. haha. boleh je. tapi biarlah rahsia tu, ada dalam fon aku. rahsia teragung tuh! :P

dan lagu di atas. best kan? rasa bila dengar tengah hujan ni. maak aih, masyuk je. macam alahaii. tak reti la weh, nak kabo gane. mu semua kene dengor sendiri. seriuss. ermm. rasa macam.. macam. hehe. aku suka intro dia best. masyuk r kan. * asyik masyuk2 dari tadi!

dan sekarang, hamboi dia. diam terus dengan aku. fine weh. kadang aku rasa bodoh. bodoh kerana aku terlalu baik dengan dia. tolong itu ini. why? bila aku bagitau dia. dia cakap aku mengungkit. damn, ungkit oh? serius weh. kaum adam ni, susah nak faham tersirat2 ni. kita kene straight terus cakap. aloh, tak kan macam tu kot. kaum hawa, ada sopannya. lemah gemalai nya. santun nya. maruah nye. duuhh~ faham la weh. susah beno.

oh, sory. mungkin tak semua kaum adam macam tu. iya. bukan semua. iyap, esok nak pi giant lagi usha choco chips. nak buat jugak! tak kira. huhu. nak buat banyaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk. :P

okey la you all. i feel sleepy sangat sebab hujan kan. eh! gemilang okey tonite. aku nak tengok ruhana je tu. geram tol. *ruhana ke, cikgu saif ain?????? both.

bye. have a nice day tomorrow.

2 comments: