Friday, March 25, 2011

unwritten



Assalamualaikum. morning! god, today aku saloh bangun lewat sikit. maybe kefaktoran cuaca yang hujan malam tadi. so membuatkan tido aku lena ibarat bayi yang comel dalam dakapan ibu. oh, bila macam tu, aku teringat kata2 si dia. siapa si dia. adalah.


kadang aku tak tahu, nak tulis entri aku yang ada isi dan mempunyai manfaat 100% pada readers. maybe lebih kepada jiwa harian aku dan apa yang ingin aku luahkan. okey la macam tu kan. anyway, aku sedang menghitung hari. sungguh tak sabar. Alhamdulillah Allah, bagi peluang terhadap aku. dan sewajibnya, aku bertanggungjawab apa yang telah di amanahkan. sebab, aku nak balas balik jasa parents dan adik beradik aku. then, kadang aku rasa bersalah. sebab apa yang aku nak semua dapat. setakat ni. isssh, kadang bila mahukan betol2 sesuatu. aku kena fikir balik. itu kemahuan atau keperluan. so kadang kecewa, sebab tak dapat. hehe. tapi lama2, ok lah. dah tak ingat dah.


errm, sejak seminggu dua ni, aku pelik. why he was weird. selalu ok je. aku ada buat salah ke? katanya tidak. kawan aku je pon. not a special one. so, tak apa lah. maybe dia ada problem. semalam, dengan penuh semangat. aku kemas2 kan balik nota2 lama. yeh, finally ada dari sem 2 je. tu pon tak banyak. yang banyak sem 3,4,5, 6 je. maybe note2 sem 1,2 dulu2 aku dah terrrbuang kot. sebab masa tu duk pindah randah kan. ermm, mana entah pi course outline. huh, nevermind lah ain.


bila tengok balik, note lama. apa research yang pernah aku buat. dan sebagainya. tibee naik semangat nih. dengan master plan nye. dengan persatuan. tentatif nye lah. berlambak2. note2, aku sayang gila okey. ilmu tu. yang best note yang kita buat sendiri. pastu lipat jadi dua kertas kajang tuh. lepastu ada bunga2 sikit. love2 sikit. ada highlight macam2 warna. hehe. iya, zaman belajar paling best! cehhh, macam la aku pernah kerja. kikiki.




eh, feeling hana tajima jap. *kidding


so, today breakfast kuah kacang. ermm. hehe. eh, sebelom pergi ni. kena buat satu permintaan special nih. masak tom yam kaw2 campur. ermm! ala, ain, sokmo makanang. adeh. okey, nevermind. satu je aku pegang, jangan cepat sangat melatah atau judge orang tu jahat atau baik, kalau tak kenal betol2. kalau tak kenal hati budi betol2. walawehhhh, serius aku cakap. so, just beware dengan somebody yang macam sampah perangai kan. aku tak cakap aku baik. serius. just be yourself. kan senang? aman pun aman :).

okey lah. jap, apa kena ngena dengan title UNWRITTEN kat atas? iya, aku nak cakap. ermmmmm, apa eh. dengar sendiri lagu unwritten. dan, hanya kita sendiri yang tahu isi hati kita sendiri macam mana. dan aku mintak maaf, sebab kebelakangan ni, entri aku agak macam tak best. bagi aku lah. tak tahu la, sape yang baca tu, sekarang tengah guling2 sebab best atau lawak. hikss!! :P, okey, tak lawak. anyway, have super happy friday. penghulu segala hari.


choww !!!

p/s : rasa cam over letak pic kat atas tuh. -.- *tapi pi letak gak pasai apa?



No comments:

Post a Comment