Wednesday, December 29, 2010

aku dapat merah itu.

Alhamdulillah, hampir seminggu berada di K.L, dan pulang semula ke tanah air (NZ) dengan selamatnya. di sebabkan sudah terbiasa bermain salji di tanah air, pembalasannya dapatlah jerawat sebiji, elok je tumbuh atas hidung kan. maklum lah, dah lama tak berpanas di K.L.

so, semua sihat ke? alhamdulillah hendaknya. aku pun sihat. 1st, thanks to kak wan aisah cheloh yang begitu teruja baca blog aku ni. hehe. tq kakak. nanti masuk kuis, ingat i tau :').


then, 1 minggu tak online, tak bertaip2 di papan kekunci ini. tak lah rasa rindu sangat pon, cuma ada yang lebih aku rindu. aiih~
aku bagitau kawan aku hendra, orang malang indonesia. pasal jerawat aku tu. dia cakap jerawat cinta -.*. haha, malu i tau. so kalau jerawat ni dah surut, dah tak ada. tak cinta lah? tak rindu lah?huhu. aku dapat mesej dia, rupanya dari anak sedara dia. the best uncle in the world katanya. oh, i see. he is very nice person aku rasa. * stat dah jiwang. abaikan u all. so workaholic ! dari vietnam sekarang kat huston u.s, tak leh terima aku. macam tak percaya pon ada. adoi. siapakah dia? jeng2. :P


makanya, alhamdulillah. sampai juga hajat aku nak beg warna merah. yey! itu aje, tq emak. then, best la kan. kali ni pergi sana, dapat jumpa ramai artis. gila artis kan. tak lah, saje je. tak lah excited pon bese je. kan. maher zain je tak sempat jumpa. *tibe. pergi kajang, pergi pandan lunch. semua best. haaa, yang paling best hantu kak limah. senak perot ok. senok perott ambe. haha. adeh part si yang pakai kerusi roda tu tak boleh blah ok. last2 lari elok je! benci aku. haha. adoii. ajak ayah mak pergi tengok lagi sekali depa tak mahu. hehe. last2 pergi sogo lagik. sogo. sogo. rambang mata. sale sana sini. oh gila. -.- !


so asal pergi kl je mesti makan kat ruz aladdin. so yummy. okey. jumpa artis okey. jumpa kerabat juga. so tak adolah amik gambar kan. nampak macam jakun pulak. so cover2 takot kerabat berkenan okey. kerabat mana? kerabat yang pernah mengahwini model indonesia, suatu ketika dulu. pikirlah sendiri. * sahaje bagi hottt!, then makan and makan. nasi beriyani kaki kambing wajib ! gila ah.


























*****************************


makanya lagi, aku dapat idaman kalbu. merah beg yang di idamkan selama ni sangat la kan. merah gila. faham tak? merohhh nyalee. pahanggg dop? haha. ok, then. nak kata nyesal. tak akan sama sekali la kan. sebab memang dah aku beli. dan bersungguh, round sekeling2 nak cari warna merah taww. rajinn tak i ? so finally dapat juga. alhamdulillah. prada.LV.coach.fendi apa2 sahaja. semua itu bukan. bukan ada duit. lagi. cuma sekadar yang mampu pon aku dah bahagia tau.




merah ke hitam ?





gambar sekadar hiasan. hehe. and thanks to agip, sebab beli beg marc jacobs. auww. auwww~


lagi sebulan aku akan melangkau . duhh~ cepatnya masa. apa sekarang ini? aku ada apa. iya, masih belum. aku akan jadi terbaik. berusaha. begitu juga kalian kan? sambung belajar tau. aku pon mengharap. doakan bersama. so bila tengok orang pakai kereta besau ibarat BMW x6 berangan tak? haha. contoh je. so kena lah berusaha. dunia je, tak akan menjamin beb. iya, aku akan pastikan. januari, februari, mac and go.




gila tak ?


ok, dah habis sudah. apa? gambar artis? haha. next entri okey. ada2. jangan risau. jakun kan~ :P

take care korang. tq sebab sudi membaca! papai.





p/s : kalau rindu, cakaplah rindu. jangan berselindung! aku lenguhh doh wey!




lagi sebulan ke angka yang lebih kedewasaan.
anda bagaimana?








2 comments:

  1. beg merah...i loike...gorgeous...=)
    memang..xnk selindung2x...i rndu u..

    ReplyDelete
  2. hehe. gorjes kan? nnti pkai sme2. fizah pun ade. jdik sek meroh kitee.

    i rindu u juga. auuw!

    ReplyDelete