Saturday, December 18, 2010

all about my cousin : engagement loving



Assalamulaikum.

tahniah buat sepupu aku, kak nosyam. selamat sudah jadi tunangan orang. oh, happy nye :)

hensem, haha ! :P. okey, saje je. best2. apa2 je. ok, melalut. okey, agak malas nye kali ni nak taip panjang2. so, lets check dis out yawww !!



#######




she is kak nosyam












sebok :P






merah itu. merah itu okey2. :')













with her beloved adik, fatehah




the "suci" face :P






azlan's son



adorable one !







" happy for ever after "




sory, baru je nak capture gambar fience beliau, battery exhausted ! huhu. makanya, tak boleh lah nak show kat sini. tapi memang sepadan, serius :>. happy ye. oh, aku bila? 21? muda lagi ain. ok, fine everyone. fine -.-. haha ! duhh~ main2 je lah.


aik? asal entri ni jadi panjang pulop. rasa rajin lah kan. sebab baru lepas mandi. dengan rambut yang baru, ala2 marilyn monroe you all. so, rasa macam ntah. macam ok2 lah kan. rambut baru! lebih sihat dan yakin! cuba yap ;).






**************

atau lebih kewanitaan + gorjes macam anne hathaway !




ala2, messy sikit kan. cantek apa (^.*)


****************


makanya, semalam aku hangout bersama sepupu 316+ mak sedara hehe. tapi tak lama sangat, sebab adalah sebab kan. so, thanks to k.ma belanja us secret recipe. best :). tq tau! lepas ni belanje apa lagi eh?? haha. nak fikir dulu. okey, lepas ni boleh plan main boling, jalan2 kat setiu makan ikang celop tepong, ouh. best. haaa, satu lagi. dalam tak mo beli tudung tuh, finally aku tergadai juga. beli !! hehe. tu pun, sebab ayah aku yang cucuk aku. eh, bukan2. bukan cucuk. cuma macam kasihan kan, tengok muka aku. macam nak, tapi tak ada duit. hehe. tq ayah !





the toke tudung was wearing pink hijab and also belanja lah . tq k.ma





along and kak mona :>


gambar aku?? tak ado. hehe. tak apelah.


the end. pheew! lengoh wey upload gambo.

bye koram.



p/s : nak order tudung dengan cousin i, cari akmal barizah at my fb.


bila masa kita pula.
bila lagi.
dan bila lagi.
lame tak layan sheila on7.
mak!! lapo!
*asik lapo je ain~




No comments:

Post a Comment