Monday, December 13, 2010

the apple of someone eye

Assalamulaikum!


hujan hari ini, setelah 3 hari tak hujan. syukur pada Allah, kerana masih merasai hujan, panas cuma salji je belum lagi. pergi New Zealand lah :P. okey, anyway, banyak aku belajar hari ini. then, setelah lama tak merasai suasana memandu di atas jalan raya yang sesak dengan orang yang baru habis waktu bekerja, aku pun tumpang sekaki lah. kononnya, aku pun bekerja. best apa.



working together



aku masih lagi menunggu. dah hampir sebulan. okey, aku tekad. aku tunggu weh. sedih cam sedih jugak, tapi aku kena sabar. itu je yang aku mampu. dan itu juga yang buat aku dapat di banggakan oleh orang lain. betol ke ayat aku? kiranya, kalau dia tahu, aku ni bersabar. mean, that yang dia bangga dengan aku lah. faham tak? atau aku yang kena banggakan diri, lepastu buat orang lain cemburu, sebab dengan kebanggaan diri aku boleh buat orang lain jadi tak bangga. eh !! sudah mengarut. okey, abaikan.



(^.^)



bila mahu buat kek ye ain ?? :P. bahan2 sudah beli, tapi nak buat nye tu. aiyoo. malas nye lah. aku kalau boleh nak cuba resipi baru. carilah sangat kan ~ tapi, kalau buat resipi baru yang pelik2 nanti orang tak makan pulok. tapi serius aku rindu kek cokelat geng aku, fizah. pandai wooo, dia buat. sedap ah. serius sedap. adik beradik aku, mak aku pun suke makang okey. dop tipu pum pizah :P. *kembang hidumm awop.




sila amik tisu lap air liur korang




=


=


=


then ..



TAAAADAAAAAAAAAAAAA !!!

kek !! yang BUKAN aku buat okey.
* google source.

=


=


gullppp!




aku tahu, saat ini mesti wena masih bersedih. wena, tabah nye. *hugs! aku rasa macam rindu pulop ke mung semua T.T. adeh. tak ape lah, bukan dop penoh jupe pum. sokmo jupe ork? :>. nak cerita sikit, tadi kelas english jam 3.30 sampai 5 pm. aku drive sendiri. parking kat car park lah. tapi bukan car park yang setinggi mega mall. aku ulang mega mall. mega mall dengan yang pusing2 tu. keto lutut aku. mu tau !! shidah pun tak berani tau. kirenye, aku lulus 100% okey. sayup tinggi. gile ah! su, puye kerja r ni, kata ada parking bawah. padahal (-.^). haha..erm, teringat kami semua bersarapan di rumah Allahyarhamah. betol kata fizah, tak sangka saat itu, adalah kali pertama dan kali terakhir kami jumpa beliau. sedih nye. Al-Fatihah kak ngah. sob~


okey, nak sambung. habis kelas, aku menuju ke arah car park, then secara kebetulan terserempak dengan ex boyfriend aku. oh.,tak lah. saje bagi gempak. tak gempak eh? okey, let it be. mana ada ex2 nih. adoi -.-, act terserempak dengan seorang lelaki yang baru habis kerja kot. so kami menuju ke destinasi yang sama. wah, destinasi ~ aku bajet macam kereta dia, jauh lah dari kereta aku. rupanya sebelah. ciss~ haha. so cover cun. eh, dop2, aku wat bodo je. wat dop napok. kang kalau aku tengok ye hensem ke dop, kang aku lop kena cover cun. baik aku ignore. boleh? atau erti sebenar, aku jaga pandangan + rabun sebenarnya. :P. dia pakai saga putih wo. baru wooo. aku tak tengok lah pulop number plat kereta. bahaya2 jangan ain. jangan. okey, saje je. masuk dalam kereta, mestilah kena panas enjin dulu. then aku tunggu lah kot dia yang gerak dulu. oh, tak ape lah , aku gerak dulu. then dia pinggg kuat3 * tau tak pingg ape?? kalau orang ganu, cakap honn kereta tu, pingggggg.*nak sukke!!. okey, tipu je. saje je mana ada. aku terus blah dan bayar parking rm 2.00, dan sempat lagi menyapa akak yang jaga kaunter tiket " kak , comey orh hari ini " dia jawab " dok eh, biase je. hehehe", so ramah tak aku?? okey, tapi memang betol kakak tu cantik hari ini. pakai baju kurung warna orange tau. boleh lawan dengan mr. orange aku. :P.


emak aku punya pandangan, kalau ain nak nikah awal masa muda pun tak apa. lagi bagus apa, itu pun kalau kita dah rasa bersedia, nak memikul tanggungjawab .. bla..blaa. okey, senyum sampai telinga aku. itu mak aku punya pandangan, mak korang macam mana?? lepas baca entri aku, terus tanya mak korang. adakah korang kena panggg*, atau kena bebel, atau sama dengan apa yang mak aku cakap. *pembetulan okey, mana ada seorang mak, yang sangup lempang anak. guna akal okey. tapi anak ada je kan lempang mak. heyy! dosa kau.!!syurga bawah telapak kaki mak ! awas nye! nasihat bersama~


apa lagi yang berlaku hari ini. oh ya, aku mintak maaf kalau blog aku ni ala kadar je. aku nak post something yang berilmiah, aku akan cuba. tapi blog aku, apa yang berlaku dalam kehidupan aku. dan masih banyak perlu di perbaiki. kan? apa pun thanks, yang selalu baca blog aku. :). korang lah, siapa lagi.

bye u all.







p/s : epal hijau cicoh dengan garam ! bergabung meletop ! ahh!



peduli apa yang orang kata.

No comments:

Post a Comment